Από την ημέρα της κατάκτησης
και της φετινής Ευρωλίγκας, τόσο ο προπονητής της ομάδας όσο και οι
παίκτες του Ολυμπιακού, εκτός από τους διοικητικούς ηγέτες και τους
φιλάθλους, έχουν ευχαριστήσει, μέσω δηλώσεων τους, και όλους εκείνους
που βρίσκονται γύρω από την ομάδα και δουλεύουν γι' αυτήν καθημερινά.
Δύο εξ αυτών είναι και οι Φίλιππος και Παναγιώτης Σπανόπουλος. Οι
άνθρωποι που «τρέχουν» Official Olympiacos BC Store έχουν αποδειχθεί,
εκτός των άλλων, και εξαιρετικά γούρικοι για την ομάδα του Πειραιά καθώς
από την ημέρα που άνοιξαν το κατάστημα οι «ερυθρόλευκοι» έχουν
κατακτήσει δύο Ευρωλίγκες και ένα Πρωτάθλημα.
Δεν είναι λοιπόν μόνο η ομάδα του Ολυμπιακού που δίνει τη δική της «μάχη» μέσα στο παρκέ, αλλά και δεκάδες άνθρωποι γύρω από αυτή. Ποιος άλλωστε δεν εντυπωσιάστηκε από την αντίδραση που είχαν οι υπεύθυνοι του Official Olympiacos BC Store μετά το πέμπτο παιχνίδι με την Αναντολού Εφές και την πρόκριση στο Final Four. Οι παίκτες του Γιώργου Μπαρτζώκα εμφανίστηκαν στο παρκέ του ΣΕΦ μετά την πρόκριση επί των Τούρκων με μπλουζάκια που έγραφαν «London 2013» και εκτός από ετοιμότητα, τα μπλουζάκια μαρτυρούσαν και σιγουριά για την πρόκριση στο Final Four. Μάλιστα αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με την ομάδα του Οκτάι Μαχμούτι τα T-Shirt που φορούσαν ο Βασίλης Σπανούλης και η παρέα του ήταν ήδη (!) στο Official Olympiacos BC Store έτοιμα προς πώληση, κίνηση που εντυπωσίασε τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, όπως φυσικά εντυπωσίασαν και τα μπλουζάκια που βγήκαν τις επόμενες μέρες. Αυτό, όμως, που έκλεψε την παράσταση ήταν εκείνο που φόρεσαν οι Πρωταθλητές Ευρώπης κατά την άφιξη τους στην Ελλάδα.
Το gazzetta.gr μίλησε με τους Φίλιππο και Παναγιώτη Σπανόπουλο, οι οποίοι εξήγησαν το σκεπτικό τους για τα μπλουζάκια που βγήκαν μετά την πρόκριση στο Final Four, αλλά και το κόκκινο που αποκαλύφθηκε μετά την κατάκτηση της Ευρωλίγκας.
Οι φίλοι του Ολυμπιακού έχουν ενθουσιαστεί με τη φανέλα που φορούσαν οι παίκτες κατά την άφιξη τους στην Ελλάδα μετά την κατάκτηση της δεύτερης συνεχόμενης Ευρωλίγκας. Θέλετε να μας πείτε ποια ήταν η πηγή έμπνευσης σας;
«Καταρχήν να εξηγήσουμε πως οι μπλούζες που βγήκαν μετά την πρόκριση της ομάδας στο Final Four αποτελούν μια σειρά, δεν βγήκαν τυχαία, ήταν σαν κομμάτια παζλ που εάν τα ένωνε κανείς θα έβγαζε το τελικό αποτέλεσμα που είναι το μπλουζάκι με τα χρυσά λιοντάρια. Τα μπλουζάκια αυτά είχαν και "κρυφά" μηνύματα, όπως αυτό που έχει το Big Ben καιέδειχνε ώρα 14:55, δηλαδή λίγο πριν το τρίτο ευρωπαϊκό».
Η ιδέα για την τελευταία μπλούζα, πως προέκυψε;
«Από τα Λιοντάρια του Πειραιά, Porto Leone. Πρόκειται για αρχαιοελληνικά αγάλματα ανθρωπόμορφα, αγνώστου πατρότητας. Βρίσκονταν το ένα αντικριστά με το άλλο στην άκρη του λιμανιού. Η περιοχή του Πειραιά δεν είχε κατοίκους για πολλά χρόνια και έτσι το όνομα "Πειραιάς" ξεχάστηκε. Οι ναυτικοί λοιπόν που περνούσαν από το λιμάνι έβλεπαν μόνο τα λιοντάρια και έτσι το ονόμασαν το σημείο "Porto Leone". Γύρω στο 1.200 μια αρμάδα από Βαράγγους, φρουροί του Βυζαντινού Αυτοκράτορα, περνούσαν από το σημείο και επειδή το θεωρούσαν πάρα πολύ σημαντικό έγραψαν επάνω στο λιοντάρι και έτσι όταν βρήκαν τα λιοντάρια υπήρχε επάνω χαραγμένο ένα μήνυμα. Αν λοιπόν σκεφτούμε και από που βγαίνει το Θρυλέων, αλλά και το ότι το λιοντάρι είναι σημαντικό και για εμάς, αλλά και για τους Άγγλους, μπορεί να καταλάβει από που υπήρξε η έμπνευση. Όπως είπαμε και νωρίτερα όλα τα μπλουζάκια είναι παζλ, σαν "κομμάτια" που αν τα ενώσεις βγάζεις το τελικό αποτέλεσμα. Δηλαδή η O2 Arena, το Λονδίνο, τα διχτάκια σχηματίζουν μια κορώνα που έτσι φαίνεται σαν να πρόκειται για στέμμα. Δηλαδή το στέμμα του Πρωταθλητή Ευρώπης».
Ο κόσμος πως ανταποκρίθηκε;
«O κόσμος ανταποκρίθηκε εξαιρετικά. Από την πρόκριση κιόλας στο Final Four, ζούσαμε ανάλογες μέρες με το 2012 μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού. Το πίστευε ο κόσμος, το ίδιο και εμείς και έτσι υπήρξε ένα απίστευτο δέσιμο με αποτέλεσμα να μένουμε ως αργά ανοιχτά για να εξυπηρετούμε τους φιλάθλους. Κάποια στιγμή το μαγαζί έγινε... after (γέλια). Τις ημέρες των αγώνων είχαμε εδώ οθόνες και ο κόσμος ήρθε για να δει τα δύο ματς. Ειδικά την ημέρα του τελικού με την Ρεάλ Μαδρίτης, νόμιζε κανείς πως το βρισκόμασταν στο... ΣΕΦ».
Και τώρα υπάρχει το ματς με τον Απόλλωνα Πατρών το Σάββατο. Το πρώτο εντός έδρας της ομάδας μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού. Aπό τη ζήτηση των εισιτηρίων, περιμένετε να γίνει sold-out;
«Είναι πάρα πολύ πιθανό. Καθημερινά η ζήτηση ολοένα και αυξάνεται και αναμένεται να υπάρχει εξαιρετική ατμόσφαιρα το Σάββατο».
Δεν είναι λοιπόν μόνο η ομάδα του Ολυμπιακού που δίνει τη δική της «μάχη» μέσα στο παρκέ, αλλά και δεκάδες άνθρωποι γύρω από αυτή. Ποιος άλλωστε δεν εντυπωσιάστηκε από την αντίδραση που είχαν οι υπεύθυνοι του Official Olympiacos BC Store μετά το πέμπτο παιχνίδι με την Αναντολού Εφές και την πρόκριση στο Final Four. Οι παίκτες του Γιώργου Μπαρτζώκα εμφανίστηκαν στο παρκέ του ΣΕΦ μετά την πρόκριση επί των Τούρκων με μπλουζάκια που έγραφαν «London 2013» και εκτός από ετοιμότητα, τα μπλουζάκια μαρτυρούσαν και σιγουριά για την πρόκριση στο Final Four. Μάλιστα αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με την ομάδα του Οκτάι Μαχμούτι τα T-Shirt που φορούσαν ο Βασίλης Σπανούλης και η παρέα του ήταν ήδη (!) στο Official Olympiacos BC Store έτοιμα προς πώληση, κίνηση που εντυπωσίασε τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, όπως φυσικά εντυπωσίασαν και τα μπλουζάκια που βγήκαν τις επόμενες μέρες. Αυτό, όμως, που έκλεψε την παράσταση ήταν εκείνο που φόρεσαν οι Πρωταθλητές Ευρώπης κατά την άφιξη τους στην Ελλάδα.
Το gazzetta.gr μίλησε με τους Φίλιππο και Παναγιώτη Σπανόπουλο, οι οποίοι εξήγησαν το σκεπτικό τους για τα μπλουζάκια που βγήκαν μετά την πρόκριση στο Final Four, αλλά και το κόκκινο που αποκαλύφθηκε μετά την κατάκτηση της Ευρωλίγκας.
Οι φίλοι του Ολυμπιακού έχουν ενθουσιαστεί με τη φανέλα που φορούσαν οι παίκτες κατά την άφιξη τους στην Ελλάδα μετά την κατάκτηση της δεύτερης συνεχόμενης Ευρωλίγκας. Θέλετε να μας πείτε ποια ήταν η πηγή έμπνευσης σας;
«Καταρχήν να εξηγήσουμε πως οι μπλούζες που βγήκαν μετά την πρόκριση της ομάδας στο Final Four αποτελούν μια σειρά, δεν βγήκαν τυχαία, ήταν σαν κομμάτια παζλ που εάν τα ένωνε κανείς θα έβγαζε το τελικό αποτέλεσμα που είναι το μπλουζάκι με τα χρυσά λιοντάρια. Τα μπλουζάκια αυτά είχαν και "κρυφά" μηνύματα, όπως αυτό που έχει το Big Ben καιέδειχνε ώρα 14:55, δηλαδή λίγο πριν το τρίτο ευρωπαϊκό».
Η ιδέα για την τελευταία μπλούζα, πως προέκυψε;
«Από τα Λιοντάρια του Πειραιά, Porto Leone. Πρόκειται για αρχαιοελληνικά αγάλματα ανθρωπόμορφα, αγνώστου πατρότητας. Βρίσκονταν το ένα αντικριστά με το άλλο στην άκρη του λιμανιού. Η περιοχή του Πειραιά δεν είχε κατοίκους για πολλά χρόνια και έτσι το όνομα "Πειραιάς" ξεχάστηκε. Οι ναυτικοί λοιπόν που περνούσαν από το λιμάνι έβλεπαν μόνο τα λιοντάρια και έτσι το ονόμασαν το σημείο "Porto Leone". Γύρω στο 1.200 μια αρμάδα από Βαράγγους, φρουροί του Βυζαντινού Αυτοκράτορα, περνούσαν από το σημείο και επειδή το θεωρούσαν πάρα πολύ σημαντικό έγραψαν επάνω στο λιοντάρι και έτσι όταν βρήκαν τα λιοντάρια υπήρχε επάνω χαραγμένο ένα μήνυμα. Αν λοιπόν σκεφτούμε και από που βγαίνει το Θρυλέων, αλλά και το ότι το λιοντάρι είναι σημαντικό και για εμάς, αλλά και για τους Άγγλους, μπορεί να καταλάβει από που υπήρξε η έμπνευση. Όπως είπαμε και νωρίτερα όλα τα μπλουζάκια είναι παζλ, σαν "κομμάτια" που αν τα ενώσεις βγάζεις το τελικό αποτέλεσμα. Δηλαδή η O2 Arena, το Λονδίνο, τα διχτάκια σχηματίζουν μια κορώνα που έτσι φαίνεται σαν να πρόκειται για στέμμα. Δηλαδή το στέμμα του Πρωταθλητή Ευρώπης».
Ο κόσμος πως ανταποκρίθηκε;
«O κόσμος ανταποκρίθηκε εξαιρετικά. Από την πρόκριση κιόλας στο Final Four, ζούσαμε ανάλογες μέρες με το 2012 μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού. Το πίστευε ο κόσμος, το ίδιο και εμείς και έτσι υπήρξε ένα απίστευτο δέσιμο με αποτέλεσμα να μένουμε ως αργά ανοιχτά για να εξυπηρετούμε τους φιλάθλους. Κάποια στιγμή το μαγαζί έγινε... after (γέλια). Τις ημέρες των αγώνων είχαμε εδώ οθόνες και ο κόσμος ήρθε για να δει τα δύο ματς. Ειδικά την ημέρα του τελικού με την Ρεάλ Μαδρίτης, νόμιζε κανείς πως το βρισκόμασταν στο... ΣΕΦ».
Και τώρα υπάρχει το ματς με τον Απόλλωνα Πατρών το Σάββατο. Το πρώτο εντός έδρας της ομάδας μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού. Aπό τη ζήτηση των εισιτηρίων, περιμένετε να γίνει sold-out;
«Είναι πάρα πολύ πιθανό. Καθημερινά η ζήτηση ολοένα και αυξάνεται και αναμένεται να υπάρχει εξαιρετική ατμόσφαιρα το Σάββατο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου