Η
τεράστια φιλολογία σχετικά με την μακροημέρευση των ομάδων Red Bull και
Torro Rosso που ξεκίνησε μετά τις απογοητευτικές επιδόσεις του κινητήρα
της Renault, ειδικά στον πρώτο αγώνα της σεζόν, στην Αυστραλία, φαίνεται
πως ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά των επί 4 συναπτά έτη παγκόσμιων
πρωταθλητών (2010, 2011, 2012, 2013). Φυσικά τότε ήταν η εποχή των V8
και τώρα είναι η εποχή των V4, ωστόσο ο υπεύθυνος για τη λειτουργία των
κινητήρων της Renault στην πίστα, δήλωσε: «Δεν πήραμε 4 πρωταθλήματα
σερί κατά τύχη». Η δήλωση αυτή έρχεται ως συνέχεια των προβλέψεών του
για τον αγώνα της Μεγάλης (για εμάς) Εβδομάδας, που θα πραγματοποιηθεί
στην Κίνα: «Τόσο εμείς όσο και η Red Bull δεν
έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια τόσο πίσω. Στην Αυστραλία το
φταίξιμο ήταν εν μέρει δικό μας, αλλά στη Sepang κάναμε σημαντικά βήματα
προόδου. Στην Κίνα θα έχουμε λύσει τα προβλήματα και θα ξεκινήσουμε να
πιέζουμε. Έχουμε πολλές δυνατότητες εξέλιξης τόσο στον κινητήρα όσο και
στο σασί και η Red Bull είναι καλή στο να εξελίσσει το μονοθέσιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου