Αυτό που με εντυπωσίασε, τη μέρα της παρουσίασης της Εθνικής Ανδρών,
δεν ήταν το ίδιο το προσκλητήριο του Κατσικάρη ούτε τα λόγια του
Ομοσπονδιακού ούτε βέβαια τα φληναφήματα του Βασιλακόπουλου.
Περισσότερο και από το "ναι" του Κουφού ή από την επιστροφή του Σπανούλη με ξάφνιασε ο πίνακας με τους χορηγούς της Ομοσπονδίας.
Το ταμπλό που βρισκόταν στην πλάτη των ομιλητών ήταν στολισμένο με τα σήματα πέντε μεγάλων εταιριών, από τις σημαντικότερες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα: Eurobank, EKO, Aegean, Spalding, Avis.
Πώς στην ευχή βρέθηκαν γενναιόδωροι χορηγοί στον καιρό της χρεωκοπίας; Από πότε στελεχώνουν την ΕΟΚ άνθρωποι ικανοί να πιάσουν τον σφυγμό της αγοράς και να βγάλουν από την ψόφια μύγα ξύγκι;
"Μπαααα, τίποτε φραγκοδίφραγκα θα δίνουν", είπε ο διπλανός μου. Ρώτησα και έμαθα, για να μου φύγει η απορία.
* Η Eurobank προσφέρει φέτος 1,3 εκατομμύρια ευρώ, ποσό κατά τι χαμηλότερο από το αντίστοιχο περυσινό. Αυτή η συνεργασία έκλεισε αισίως 14 χρόνια ζωής. Θα πρέπει να είναι κάποιου είδους ρεκόρ.
* Η ΕΚΟ θα πληρώσει περισσότερα από 250 χιλιάρικα, από τα οποία ένα μικρό μέρος αποτελεί "μπόνους" για την επίτευξη συγκεκριμένων -απόλυτα εφικτών- στόχων.
* Η Aegean ανέλαβε τις μετακινήσεις όλων των εθνικών ομάδων και ήδη ετοιμάζει το τσάρτερ με το οποίο η Ανδρών θα ταξιδέψει στο Ζάγκρεμπ. Η χορηγία υπολογίζεται σε 300.000 ευρώ.
* Η Spalding θα βγάλει από τα ταμεία της περίπου 250 χιλιάδες ευρώ για να ντύσει όλες τις Εθνικές ομάδες. Οι άλλες εταιρίες που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό δεν έδειξαν ενδιαφέρον για Νέους, Εφήβους και Γυναίκες. Τώρα χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο.
* Η χορηγία της Avis είναι μικρότερη και αφορά κυρίως δωρεάν υπηρεσιακά αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις, εκπτώσεις σε ενοικιάσεις κ.ο.κ.
Συνολικά, υπολογίζεται ότι η Ομοσπονδία θα εισπράξει περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ από τους βασικούς χορηγούς της.
Φέτος δεν προβλέπεται κάποιο ιλιγγιώδες έξοδο όπως η wild card για το Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2014 (αξίας 800.000 ευρώ, χαλάλι λέω εγώ), αλλά απαιτήθηκε ένα γερό κονδύλι για τη διεξαγωγή του Μουντομπάσκετ U19 στο Ηράκλειο και του Ευρωμπάσκετ U18 στον Βόλο.
Παραδόξως, όλα κύλησαν ομαλά. Η αθρόα προσέλευση των φιλάθλων πολλαπλασίασε τα έσοδα και τα αποτελέσματα στο παρκέ δικαίωσαν την πρωτοβουλία.
Ο ΑΝΤ1 μπορεί να πάσαρε στην κοιμισμένη ΕΡΤ το τουρνουά της Ξάνθης και το "Ακρόπολις", αλλά ζυγίζει από τώρα τον κουμπαρά του Σεπτεμβρίου και ζαλίζεται.
Το παροιμιωδώς επιτυχημένο διαφημιστικό τμήμα του σταθμού έχει από τώρα τον γάιδαρο δεμένο και στολισμένο με χρυσά γκέμια. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ανθρώπων του, η απόσβεση του κόστους θα ολοκληρωθεί με το φινάλε του πρώτου γύρου.
Εφ'όσον η Εθνική μας φτάσει στους "8" του Ευρωμπάσκετ (και δώσει τρία σπουδαία παιχνίδια το τελευταίο πενθήμερο), το καθαρό κέρδος θα φτάσει τα 500 χιλιάρικα.
Ελπίζω να μην έχουμε πάλι παρατράγουδα, με αλόγιστη προβολή διαφημίσεων την ώρα που παίζεται ο αγώνας. Ο ΑΝΤ1 κατέχει από παλιά όλα τα γνωστά ρεκόρ στο συγκεκριμένο "άθλημα".
Προσπαθώ να πω, με όλα αυτά, ότι το μπάσκετ των Εθνικών ομάδων πουλάει ακόμη. Πουλάει, ακόμη και όταν τα πορτοφόλια είναι άδεια και η διαφημιστική πιάτσα νεκρή. Πουλάει, επειδή απευθύνεται σε δυναμικό και οικονομικά εύρωστο κοινό.
Οι χορηγοί του δεν απευθύνονται στα γερόντια που βλέπουν στο καφενείο Ατρόμητος-Λεβαδειακός ούτε στη νοικοκυρά που ψωνίζει από τηλεμάρκετινγκ ούτε βέβαια στον κατεστραμμένο που τα βλέπει όλα πράσινα ή κόκκινα ή κίτρινα.
Περισσότερο ενδιαφέρεται για το κοινό που γέμισε τα γήπεδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και σε αυτούς που, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, αντέχουν την ύφεση. Η ίδια η Εθνική ομάδα είναι που δημιουργεί αυτή την αύρα.
Υπάρχει εταιρία που να μη θέλει να ταυτίσει το "ίματζ" της με τον Ζήση ή με τον Πρίντεζη ή με τον Αντετοκούνμπο ή με τον Χαραλαμπόπουλο; Ούτε μία, για δείγμα.
Όλοι θέλουν να σταθούν δίπλα στους μορφωμένους, στους επιτυχημένους και σε αυτούς που δείχνουν τον δρόμο προς το μέλλον. Ξοδεύουν ευχαρίστως τα ακριβά τους λεφτά και φοράνε το καλύτερό τους χαμόγελο, ίσα ίσα για τη λεζάντα και για το θεαθήναι.
Αντίθετα με κάτι άλλες όνοομα και μη χωριό, η Εθνική μπάσκετ παραμένει αξιοπρεπής και υπερήφανη ακόμα και στην ήττα. Αυτό είναι που κάνει τη διαφορά.
*Πηγή: gazzetta.gr*
Περισσότερο και από το "ναι" του Κουφού ή από την επιστροφή του Σπανούλη με ξάφνιασε ο πίνακας με τους χορηγούς της Ομοσπονδίας.
Το ταμπλό που βρισκόταν στην πλάτη των ομιλητών ήταν στολισμένο με τα σήματα πέντε μεγάλων εταιριών, από τις σημαντικότερες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα: Eurobank, EKO, Aegean, Spalding, Avis.
Πώς στην ευχή βρέθηκαν γενναιόδωροι χορηγοί στον καιρό της χρεωκοπίας; Από πότε στελεχώνουν την ΕΟΚ άνθρωποι ικανοί να πιάσουν τον σφυγμό της αγοράς και να βγάλουν από την ψόφια μύγα ξύγκι;
"Μπαααα, τίποτε φραγκοδίφραγκα θα δίνουν", είπε ο διπλανός μου. Ρώτησα και έμαθα, για να μου φύγει η απορία.
* Η Eurobank προσφέρει φέτος 1,3 εκατομμύρια ευρώ, ποσό κατά τι χαμηλότερο από το αντίστοιχο περυσινό. Αυτή η συνεργασία έκλεισε αισίως 14 χρόνια ζωής. Θα πρέπει να είναι κάποιου είδους ρεκόρ.
* Η ΕΚΟ θα πληρώσει περισσότερα από 250 χιλιάρικα, από τα οποία ένα μικρό μέρος αποτελεί "μπόνους" για την επίτευξη συγκεκριμένων -απόλυτα εφικτών- στόχων.
* Η Aegean ανέλαβε τις μετακινήσεις όλων των εθνικών ομάδων και ήδη ετοιμάζει το τσάρτερ με το οποίο η Ανδρών θα ταξιδέψει στο Ζάγκρεμπ. Η χορηγία υπολογίζεται σε 300.000 ευρώ.
* Η Spalding θα βγάλει από τα ταμεία της περίπου 250 χιλιάδες ευρώ για να ντύσει όλες τις Εθνικές ομάδες. Οι άλλες εταιρίες που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό δεν έδειξαν ενδιαφέρον για Νέους, Εφήβους και Γυναίκες. Τώρα χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο.
* Η χορηγία της Avis είναι μικρότερη και αφορά κυρίως δωρεάν υπηρεσιακά αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις, εκπτώσεις σε ενοικιάσεις κ.ο.κ.
Συνολικά, υπολογίζεται ότι η Ομοσπονδία θα εισπράξει περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ από τους βασικούς χορηγούς της.
Φέτος δεν προβλέπεται κάποιο ιλιγγιώδες έξοδο όπως η wild card για το Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2014 (αξίας 800.000 ευρώ, χαλάλι λέω εγώ), αλλά απαιτήθηκε ένα γερό κονδύλι για τη διεξαγωγή του Μουντομπάσκετ U19 στο Ηράκλειο και του Ευρωμπάσκετ U18 στον Βόλο.
Παραδόξως, όλα κύλησαν ομαλά. Η αθρόα προσέλευση των φιλάθλων πολλαπλασίασε τα έσοδα και τα αποτελέσματα στο παρκέ δικαίωσαν την πρωτοβουλία.
Ο ΑΝΤ1 μπορεί να πάσαρε στην κοιμισμένη ΕΡΤ το τουρνουά της Ξάνθης και το "Ακρόπολις", αλλά ζυγίζει από τώρα τον κουμπαρά του Σεπτεμβρίου και ζαλίζεται.
Το παροιμιωδώς επιτυχημένο διαφημιστικό τμήμα του σταθμού έχει από τώρα τον γάιδαρο δεμένο και στολισμένο με χρυσά γκέμια. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ανθρώπων του, η απόσβεση του κόστους θα ολοκληρωθεί με το φινάλε του πρώτου γύρου.
Εφ'όσον η Εθνική μας φτάσει στους "8" του Ευρωμπάσκετ (και δώσει τρία σπουδαία παιχνίδια το τελευταίο πενθήμερο), το καθαρό κέρδος θα φτάσει τα 500 χιλιάρικα.
Ελπίζω να μην έχουμε πάλι παρατράγουδα, με αλόγιστη προβολή διαφημίσεων την ώρα που παίζεται ο αγώνας. Ο ΑΝΤ1 κατέχει από παλιά όλα τα γνωστά ρεκόρ στο συγκεκριμένο "άθλημα".
Προσπαθώ να πω, με όλα αυτά, ότι το μπάσκετ των Εθνικών ομάδων πουλάει ακόμη. Πουλάει, ακόμη και όταν τα πορτοφόλια είναι άδεια και η διαφημιστική πιάτσα νεκρή. Πουλάει, επειδή απευθύνεται σε δυναμικό και οικονομικά εύρωστο κοινό.
Οι χορηγοί του δεν απευθύνονται στα γερόντια που βλέπουν στο καφενείο Ατρόμητος-Λεβαδειακός ούτε στη νοικοκυρά που ψωνίζει από τηλεμάρκετινγκ ούτε βέβαια στον κατεστραμμένο που τα βλέπει όλα πράσινα ή κόκκινα ή κίτρινα.
Περισσότερο ενδιαφέρεται για το κοινό που γέμισε τα γήπεδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και σε αυτούς που, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, αντέχουν την ύφεση. Η ίδια η Εθνική ομάδα είναι που δημιουργεί αυτή την αύρα.
Υπάρχει εταιρία που να μη θέλει να ταυτίσει το "ίματζ" της με τον Ζήση ή με τον Πρίντεζη ή με τον Αντετοκούνμπο ή με τον Χαραλαμπόπουλο; Ούτε μία, για δείγμα.
Όλοι θέλουν να σταθούν δίπλα στους μορφωμένους, στους επιτυχημένους και σε αυτούς που δείχνουν τον δρόμο προς το μέλλον. Ξοδεύουν ευχαρίστως τα ακριβά τους λεφτά και φοράνε το καλύτερό τους χαμόγελο, ίσα ίσα για τη λεζάντα και για το θεαθήναι.
Αντίθετα με κάτι άλλες όνοομα και μη χωριό, η Εθνική μπάσκετ παραμένει αξιοπρεπής και υπερήφανη ακόμα και στην ήττα. Αυτό είναι που κάνει τη διαφορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου