Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

"Δεν θέλω να παίξω στην δεύτερη κατηγορία"

Ο Γιώργος Τζαβέλλας δήλωσε πως δεν επιθυμεί να αγωνιστεί στην δεύτερη κατηγορία του γερμανικού πρωταθλήματος, ύστερα από τον υποβιβασμό της ομάδας του, Άιντραχτ Φρανκφούρτης.  
"Δεν θέλω να παίξω στην δεύτερη κατηγορία"
"Το μόνο που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν θέλω να αγωνιστώ στην δεύτερη κατηγορία. Η Άιντραχτ μου προσέφερε πολλά την σεζόν που μας πέρασε, αλλά γνωρίζει τις προθέσεις μου και κυρίως την επιθυμία μου. Θα δούμε, ο κ. Κουτσολιάκος χειρίζεται το θέμα και κάνει τις διαπραγματεύσεις. Του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη", δήλωσε αρχικά ο διεθνής αριστερός μπακ και συνέχισε μιλώντας για τα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες στο ελληνικό ποδόσφαιρο:

"Παρακολουθώ καθημερινά τι γίνεται σε αυτό το θέμα μέσω του διαδικτύου. Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα, ούτε να κρίνουμε εκ των προτέρων, είτε θετικά είτε αρνητικά. Ας έχουμε εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη για να κάνει το έργο της".

Πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: