Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Του πήρε δυο μέρες να μετανιώσει!!

Του πήρε δυο μέρες να μετανιώσει
Δύο μέρες χρειάστηκε μέχρι να… μετανοήσει ο Λουΐς Αντριάνο για την απαράδεκτη ενέργειά του στο ματς Νόρτζελαντ- Σαχτάρ Ντόνετσκ, όταν έγραψε στις… τάπες του το fair play και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα ενώ συμπαίκτες και αντίπαλοι απλά έμειναν απορημένοι να το κοιτούν.

«Δεν είδα το ξεκίνημα της φάσης γιατί είχα πλάτη στη μπάλα. Απλά την είδα να έρχεται σε εμένα και έβαλα το γκολ. Επιθετικός είμαι και αυτή είναι η δουλειά μου», δήλωσε ο Βραζιλιάνος προσπαθώντας να εξηγήσει τα ανεξήγητα, ενώ δεν παρέλειψε να απολογηθεί για τη συμπεριφορά του:

«Κατάλαβα το λάθος μου όταν είδα το ριπλέι. Ζητώ συγγνώμη για αυτό που έγινε και από την ομάδα της Νόρτζελαντ αλλά και την UEFA. Κάτι τέτοιο δεν μου έχει ξανασυμβεί, πάντα σεβόμουν του κανόνες του fair play. Ζητώ ξανά συγγνώμη για αυτό που έκανα και υπόσχομαι ότι δεν θα ξανασυμβεί», ξεκαθάρισε.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: