Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Αλαφούζος: «Βύντρα, ξέρω ποιος είσαι»

Στο τετ α τετ που είχαν οι Αλαφούζος-Βύντρα, ο πρόεδρος της ομάδας ναι μεν εξέφρασε την εκτίμησή του προς την ηθική ακεραιότητα του αμυντικού, αλλά του είπε πως οφείλει να κάνει το ξεκαθάρισμα του…

Αλαφούζος: «Βύντρα, ξέρω ποιος είσαι»
Ο Γιάννης Αλαφούζος συναντήθηκε με τον Λουκά Βύντρα για να συζητήσουν το ενδεχόμενο αποχώρησής του από τον Παναθηναϊκό και η κουβέντα τους ήταν γενική.

«Εγώ δεν έχω καμία υπόνοια για το ποιος είσαι, ούτε μου είναι ευχάριστο να σου ζητάω να μειώσεις το συμβόλαιο σου. Η κατάσταση στον Παναθηναϊκό είναι πολύ δύσκολη αλλά εγώ έχω αναλάβει την εξυγίανση της ομάδας και θα τα καταφέρω», του εξήγησε μεταξύ άλλων.

Ο Βύντρα απάντησε πως καταλαβαίνει ότι έχει να κάνει με το οικονομικό ζήτημα και πως θα απαντήσει την Τετάρτη, με τις πληροφορίες όμως να λένε πως ο ποδοσφαιριστής θα πει «όχι» στην πρόταση που του έγινε (να μειώσει το συμβόλαιο του αλλά και τα μπόνους που έχει να παίρνει ο 31χρονος άσος κατά 50%) και θα περιμένει να πάρει τα οφειλόμενα ούτως ώστε να πάει σε άλλη ομάδα.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: