Η πρωτότυπη συνεργασία μεταξύ δύο συλλόγων που δεν ανήκουν στο ίδιο άθλημα παρουσιάστηκε στο Βερολίνο και θα αφορά στον τομέα της προώθησης προϊόντων (merchandising), αλλά και το μάρκετινγκ, ενώ στο μέλλον αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο, με την τόνωση των σχέσεων των δύο πλευρών και τη μεταφορά τεχνογνωσίας μεταξύ τους. Όπως παραδέχθηκαν οι αξιωματούχοι των δύο ομάδων η συνεργασία τους προήλθε με αφορμή την κοινή αγάπη τους για το άθλημα που υπηρετούν.
«Έχουμε μεγάλη συμπάθεια για την ομάδα της Άλμπα Βερολίνου, αλλά και για την πόλη, όπως και το Βρανδεμβούργο, εκεί όπου υπάρχουν πολλοί οπαδοί της Μπορούσια», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Μπορούσια Ντόρτμουντ Χανς-Γιόακιμ Βάτσκε και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου των Βερολινέζων, Άξελ Σβάιτζερ, πρόσθεσε: «Η Μπορούσια Ντόρτμουντ και η Άλμπα Βερολίνου είναι οι μοναδικές ομάδες που πρεσβεύουν εδώ και τόσα χρόνια τις ίδιες αξίες: ειλικρίνεια, πάθος, σεβασμό και αγάπη για το παιχνίδι».
Κατά τη διάρκεια της σεζόν που έρχεται οι δύο σύλλογοι θα εντείνει την επαφή τους. Αναμένεται να δημιουργηθεί κοινή μπουτίκ, για την πώληση των προϊόντων τους, ενώ θα υπάρξει και ενιαίο σύστημα εισιτηρίων, ώστε να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν οι φίλαθλοι τόσο της Άλμπα Βερολίνου όσο και της Μπορούσια Ντόρτμουντ. Όπως αναφέρθηκε, μόνο πέρυσι παρακολούθησαν τους εντός έδρας αγώνες των δύο ομάδων κατά μέσο όρο 90.000 θεατές ανά αγωνιστική!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου