Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Τζόρτζεβιτς: «Έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου»


Τζόρτζεβιτς: «Έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου»

Βέβαιος πως οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα σταθούν στο ύψος τους απέναντι στον Ερυθρό Αστέρα παρουσιάστηκε ο Σάσα Τζόρτζεβιτς επισημαίνοντας πάντως τις δυσκολίες του αγώνα της Πέμπτης στο ΟΑΚΑ.

Κάθε άλλο παρά ως… εύκολο αντιμετωπίζει το ματς της Πέμπτης (21:15) με τον Ερυθρό Αστέρα στο ΟΑΚΑ ο Σάσα Τζόρτζεβιτς για τον Παναθηναϊκό. Ο Σέρβος προπονητής αναγνωρίζει την ποιότητα του αντιπάλου και το βαθμό επικινδυνότητας του παιχνιδιού, αλλά πιστεύει πως οι παίκτες του θα σταθούν στο ύψος τους.

«Αντιμετωπίζουμε μια πολύ καλή ομάδα και είμαι βέβαιος πως θα πρέπει να παίξουμε πολύ καλά και στις δύο πλευρές του παρκέ για να τα καταφέρουμε. Οι αντίπαλοί μας έχουν ποιότητα και τους σεβόμαστε, όπως συμβαίνει με κάθε ομάδα που αντιμετωπίζουμε. Όμως έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου και πιστεύω πως θα είναι έτοιμη για μάχη. Πιστεύω, επίσης, πως οι φίλαθλοί μας θα είναι πάλι εκεί για να μας υποστηρίξουν», δήλωσε ο Σέρβος τεχνικός.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: