Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Αντετοκούνμπο: «Ποτέ δεν ένιωσα καλύτερα»


Αντετοκούνμπο: «Ποτέ δεν ένιωσα καλύτερα»

Έπαιξε 50 λεπτά, έβγαλε τρομερή ενέργεια στο παρκέ, αλλά ο Γιάννης Αντετοκούνμπο είχε ένα πλατύ χαμόγελο μετά τη νίκη των Μπακς επί των Χοκς.

Έβγαλε απίστευτη ενέργεια για 50 λεπτά, αλλά μετά το ματς έδειχνε… ξεκούραστος ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.

«Είμαι μια χαρά, νιώθω υπέροχα, ποτέ δεν ένιωσα καλύτερα», δήλωσε με πλατύ χαμόγελο ο 21χρονος φόργουορντ μετά το 108-101 επί των Χοκς όπου είχε 28 πόντους, 16 ριμπάουντ και 3 τάπες. «Παίξαμε πολύ δυνατά. Ο αντίπαλος είναι πολύ σκληρός, αλλά κι εμείς εκτελέσαμε το πλάνο μας και παίξαμε καλή άμυνα», πρόσθεσε.

Όσο για το τρίποντο που πέτυχε και «καθάρισε» το παιχνίδι; «Αυτή είναι η δουλειά μου (γέλια). Ο προπονητής και οι συμπαίκτες μου θέλουν να σουτάρω όταν είμαι ελεύθερος και έχω αυτοπεποίθηση. Το έκανα χωρίς να το σκεφτώ πολύ. Προσπαθώ από την άμυνα να παίρνω ενέργεια από την επίθεση και να πηγαίνω προς το καλάθι χωρίς δισταγμό», δήλωσε.





*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: