Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ζιρού: «Πρέπει να παλέψω για τη συγχώρεσή τους»

Στην παραδοχή της ερωτικής περιπέτειας που είχε λίγες ώρες πριν από το ντέρμπι με την Λίβερπουλ προχώρησε ο Ολιβιέ Ζιρού, ο οποίος ανέβασε δύο σχετικά σχόλια στο Twitter.

Ζιρού: «Πρέπει να παλέψω για τη συγχώρεσή τους»
Την απιστία του στο πρόσωπο της συζύγου του και μετέπειτα της Άρσεναλ παραδέχθηκε δημοσίως ο Ολιβιέ Ζιρού, ο οποίος είναι ο πρωταγωνιστής του ερωτικού σκανδάλου που ξέσπασε την επομένη της βαριάς ήττας (5-1) της Άρσεναλ από τη Λίβερπουλ.

Ο Γάλλος επιθετικός τόνισε ότι ζητά συγγνώμη από όλους και δήλωσε αποφασισμένος για να κερδίσει τη συγχώρεσή τους.

«Ζητάω συγγνώμη από τη σύζυγό μου, την οικογένειά μου, τους φίλους, τον προπονητή μου, τους συμπαίκτες μου και τους οπαδούς της Άρσεναλ», ήταν το πρώτο του σχόλιο του διεθνούς άσου και πρόσθεσε:

«Τώρα πρέπει να παλέψω για την οικογένειά μου και το σύλλογό μου και να κερδίσω τη συγχώρεσή τους. Τίποτα άλλο δεν μετράει αυτή τη στιγμή».

Δείτε τα «τιτιβίσματα» του Ζιρού


Olivier Giroud         @_OlivierGiroud_
I apologise to my wife, family and friends and my manager, team-mates and Arsenal fans.

Olivier Giroud         @_OlivierGiroud_
I now have to fight for my family and for my club and obtain their forgiveness. Nothing else matters at the moment.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: