Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

«Δε θα πάτε φέτος διακοπές»


Γράφει ο Γιώργος Ζαϊρης

“Δε θα πάτε φέτος διακοπές...” το σύνθημα που δόνησε την ατμόσφαιρα μετά το τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο. Δεν έχω να γράψω πολλά για το ματς. Ο ΠΑΟΚ την Κυριακή κινδυνεύει να μείνει τέταρτος και χωρίς νίκη στα πλέι οφ και να δώσει το πρώτο του ευρωπαϊκό ματς στις 16 Ιουλίου με ότι αυτό συνεπάγεται. Ανάλυση του αγώνα δεν έχω να κάνω απλά μια ιστορία θα γράψω....

Ήταν πριν δέκα και κάτι χρόνια περίπου, τότε που τα κινητά και ακριβά ήταν και έπρεπε να το χρυσοπληρώσεις ακόμη και αν έκανες σύνδεση. Ένα καλό κινητό ήταν χρήσιμο αλλά και απωθημένο. Θυμάμαι λοιπόν να βγαίνω από ένα σουπερ μάρκετ έξω από την πόλη και να έρχεται ένας τύπος στο αυτοκίνητο μου και να μου λέει: "φιλαράκι δώσε ένα 50άρι και πάρτο". Παζάρια του το κατεβάζω στα 30 και το παίρνω γρήγορα και μπαίνω στο αυτοκίνητο. Δεν παρατήρησα εκείνη τη στιγμή ότι ο τύπος είχε γίνει άφαντος. Ανοίγω το κουτί, πάω να βάλω την κάρτα sim όλο χαρά και διαπιστώνω ότι μέσα είχε απλά ένα κομμάτι κεραμύδι. Μια χαρά η πρόσοψη του κινητού και το πίσω μέρος. Αληθινό έξω, κεραμύδι μέσα.

Βγαίνω από το αυτοκίνητο και ξαφνικά ακούω φωνές. Ένας τύπος αρχίζει και μπινελικιάζει την γυναίκα του. Έτοιμος να της δώσει χαστούκι. Βλέπετε και εκείνη επέμενε να πάρουν ένα από τα ίδια και την πάτησαν και εκείνοι. Δεν μπήκα στον κόπο να ρωτήσω πόσα πλήρωσαν γιατί δεν ήθελα να μάθουν ότι και εγώ πάνω στην "τρέλα" μου για ένα νέο κινητό ήμουν παρορμητικός και τελικά εκτέθηκα

Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Γιατί πιθανώς να γουστάρω το αυτομαστίγωμα. Σήμερα ετοιμάζομαι να πάω για τελευταία φορά στην Τούμπα σε ότι αφορά τη φετινή σεζόν. Και σκέφτομαι τη φωτογραφία που έβγαλα έξω από το Γ. Καραϊσκάκης τον περασμένο Δεκέμβρη όταν φεύγαμε με τη νίκη και ήμασταν στο +5. Και σήμερα θα πρέπει να κερδίσει η ομάδα τον Ατρόμητο για να μην τερματίσει τελευταία στα πλέι οφ...

Η πορεία της ομάδας μέχρι τον Δεκέμβρη μου θύμισε εκείνη τη στιγμή που χάζευα το κινητό από την εξωτερική του πλευρά. Όλος χαρά, δεν με ενδιέφερε να πατήσω το on άμεσα για να το ελέγξω. Απλά "χάνεσαι" στην εικόνα του. Από τον Δεκέμβρη και μετά; Μέχρι σήμερα που θα πάμε στην Τούμπα για να δούμε το... ντέρμπυ με τον Ατρόμητο; Το συναίσθημα είναι ίδιο με εκείνο που αισθάνθηκα όταν προσπαθούσα να πατήσω το on στο κινητό και δεν άναβε τίποτε. Και το ξενέρωμα στη θέα του κομματιού από το κεραμύδι.

Φυσικά πλήρωσα και έμαθα. Ποτέ ξανά ο παρορμητισμός δεν είναι σύμβουλός μου. Και προτιμώ να πληρώσω κάτι παραπάνω αν θέλω να πάρω κάτι που γουστάρω.

Και ο ΠΑΟΚ πληρώνει και μαθαίνει. Κάτι ανάλογο ζούμε από την αρχή των πλέι οφ. Το θέμα είναι ότι μαζί του την πληρώνει και ο κόσμος. Που μου θυμίζει τον σύζυγο της εξαπατημένης που έπεσε και αυτή θύμα μιας απάτης. Γιατί ο φετινός ΠΑΟΚ αποδείχθηκε ποδοσφαιρική απάτη. Και αυτό δεν σώζεται ούτε ξεχνιέται.

*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: