Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Κούπερ: «Δεν έπρεπε να γίνει το παιχνίδι»


Την άποψη του πως δεν έπρεπε να συνεχιστεί το παιχνίδι (έστω και μία ημέρα αργότερα), σ’ έναν τέτοιο κακό αγωνιστικό χώρο λόγω της βροχόπτωσης εξέφρασε ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ. Αντίθετα, θετική ήταν η γνώμη του Παύλου Δερμιτζάκη γι’ αυτό. Καυστικές δηλώσεις για τη διαιτησία, απ’ τον εκτελεστικό διευθυντή της ΠΑΕ Άρης, Γιάννη Κόντη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις Έκτορ Ραούλ Κούπερ: «Θα πρέπει να μιλήσουμε για δύο διαφορετικά παιχνίδια. Σχετικά με το χθεσινό παιχνίδι και στο πρώτο 45λεπτο η ομάδα άργησε να συνηθίσει ένα γήπεδο στο οποίο ήταν αδύνατο να παιχθεί ποδόσφαιρο. Γιατί όταν παίζεις σε τέτοιες συνθήκες, μπορεί να συμβούν τα πάντα. Η αλήθεια είναι όμως ότι θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσεις τέτοιες συνθήκες. Η ομάδα του χρειάστηκε περίπου 20 λεπτά για να καταλάβει το πώς έπρεπε να παίξει. Ο αγωνιστικός χώρος δεν ευνοούσε στο να κυκλοφορήσεις τη μπάλα και γενικότερα να παίξεις ποδόσφαιρο. Στην ουσία, η ομάδα μου προετοιμάστηκε διαφορετικά, αλλά έπαιξε με έναν τρόπο που προσωπικά δεν μου αρέσει, γιατί εγώ θέλω από την ομάδα μου να έχει μια συγκεκριμένη αγωνιστική ταυτότητα. Το γήπεδο σήμερα ήταν ίδιο όπως χθες. Και θεωρώ ότι η ομάδα μου έδειξε εντελώς διαφορετικό πρόσωπο στο σημερινό παιχνίδι, απλά μας έλειψε η τελική προσπάθεια για να βάλουμε το γκολ. Δεν είχαμε τις πλέον ξεκάθαρες ευκαιρίες, αλλά όταν είναι τόσο άσχημος ο αγωνιστικός χώρος, με τόσους παίκτες στην περιοχή, δεν είναι εύκολο να τελειώσεις μια φάση. Και φάνηκε ότι η ομάδα μου ήταν προετοιμασμένη για να πατήσει περιοχή, να ελέγξει το παιχνίδι και να επιτεθεί με μεγαλύτερο αριθμό παικτών. Σε μία φάση που εξελίχθηκε πολύ γρήγορα ο Πανθρακικός κέρδισε το πέναλτι, παρότι η ομάδα μου ήταν καλά στημένη. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή μας έλαχε να βιώσουμε σε γήπεδο με αυστηρώς ακατάλληλες συνθήκες για ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω πως θα εξελισσόταν το παιχνίδι σε πραγματικό γήπεδο ποδοσφαίρου, αλλά σίγουρα θα παίζαμε εντελώς διαφορετικά. Η ομάδα μου δεν έχει πάρει βαθμό στα τελευταία παιχνίδια και πρέπει να κοιτάξουμε την επόμενη μέρα. Το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι ότι το παιχνίδι δεν μπορούσε και δεν έπρεπε να διεξαχθεί. Γι' αυτούς που θεωρούν ότι το ποδόσφαιρο είναι ένα θέαμα, το παιχνίδι δεν έπρεπε να γίνει και το ίδιο θα έλεγα αν κερδίζαμε. Σέβομαι τους κανόνες και τη νομοθεσία, αλλά σκεφτείτε το ενδεχόμενο να μην ήταν τιμωρημένη η ομάδα μου, 25.000 κόσμος να πλήρωνε εισιτήριο για να δει το παιχνίδι. Ειλικρινά, θα ντρεπόμασταν να τους κοιτάξουμε στα μάτια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: