Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Tenorio...Στοίχημα...


Την καλησπέρα μου στη παρέα.


Ξεκίνημα απο το νησί με δύο μπόμπες γιά ΕΞΕΤΕΡ κ ΡΑΣΤΕΝ στο κύπελλο αγγλίας, αξίζουν την προσοχή μας πιστεύω σε μονο αποδεκτό
ποντάρισμα,κύπελλο είναι αγγλία είναι, δεν κατάλαβα δηλαδή
γιατί να μην μπορούν να έρθουν τα δύο αυτά σημεία πού πληρώνουν
και πάρα πολύ καλά σε σχέση με την δυσκολία των αγώνων.

Παραμένω στο νησί και επιλέγω πέντε σημεία πού θα χωρέσουν
σε σύστημα με ζητούμενα..


τα σημεία είναι.... ΜΠΡΙΣΤΟΛ ΣΙΤΙ-ΓΟΥΕΣΤ.ΜΠΡΟΜ-ΛΕΣΤΕΡ ΜΑΚΛΕΣΦΙΛΝΤ-ΣΤΙΒΕΝΕΙΤΖ αυτές είναι και οι τελικές μου επιλογές απο
το νησί..


Όσο αφορά στα βραδυνά είχα στα υπόψην μου την Στούρμ, αλλά βλέποντας
τα νέα ότι θα έχει προβληματα απουσιών ίσως να μήν την προτιμήσω τελικά
στα υπόψην ήταν και η Ρίβερ με την προυπόθεση οτι η Εστουδιάντες θα
'επαιζε με τα δεύτερα,διαβάζοντας και έδω ότι οι φιλοξενούμενοι θα αγωνιστούν με βασικούς το αφήνω και αυτό,αφήνω εκτός και την Μαρσέιγ
λόγω απόδοσης αφού και εκτός οπαπ το διπλό μας δίνεται στο 1,80 και δεν
θα πάρω τελικά μάλλον και εδω το σημείο.


Απο την σημερινή μελέτη μου προέκυψε η ΓΚΡΑΣΧΟΠΕΡΣ η ΣΕΝ ΓΚΑΛΕΝ η ΤΑΡΑΓΟΝΑ και η ΒΕΣΤΕΡΛΟ κρατώ και την ΧΕΡΚΟΥΛΕΣ
στην ισπανία πού είχα ξεχωρίσει,και έχουμε και λέμε λοιπόν...

ΓΡΑΣΧΟΠΕΡΣ-ΣΕΝ ΓΚΑΛΕΝ-ΤΑΡΑΓΟΝΑ-ΧΕΡΚΟΥΛΕΣ(ισπανια)
ΒΕΣΤΕΡΛΟ η βραδυνή μας πενταδούλα...

Επίσης κρατώ και τα δύο αουτσάιντερ που είχα απο τα χθές με της
ΟΣΕΡ(4,50) και ΝΙΣ(4,00) νομίζω οι αποδόσεις εδώ είναι εξωπραγματικές
για πιθανή νίκη τους κυρίως σε αποδόσεις εκτός οπαπ...


Αυτά τα ολίγα απο εμένα,καλή τύχη σε ότι και αν επιλέξετε εσείς
με ένα και μοναδικό στόχο το δρόμο προς το ταμείο, καλό απόγευμα
τα σέβη μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια: