Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Κόκκαλης: «Ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο»


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Βολές κατά του προέδρου του Παναθηναϊκού, Νικόλα Πατέρα, από τον Σωκράτη Κόκκαλη.Ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ Ολυμπιακός αρνήθηκε ότι είπε στους παίκτες της ομάδας του τις φράσεις που του αποδίδονται και χαρακτήρισε τα δημοσιεύματα υποβολιμαία.«Ο μοναδικός που προκαλεί είναι ο κ. Πατέρας. Εκείνος ασχολείται συνέχεια με τον Ολυμπιακό και δυναμιτίζει το κλίμα. Εμείς θέλουμε ο κόσμος του Ολυμπιακού να μην απαντήσει στις προκλήσεις».

Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού φεύγοντας από το δικαστικό Μέγαρο Πειραιά, όπου κατέθετε επί δύο ώρες, δήλωσε πως «τέτοιου είδους εκφράσεις που έγραψαν ορισμένες εφημερίδες ουδέποτε ελέχθησαν. Όποτε η ομάδα μου χρειάζεται την παρουσία μου για να αποδίδει καλύτερα και να ανεβαίνει η ψυχολογία της, θα είμαι εκεί. Αν χρειάζεται, θα είμαι εκεί ώστε η ομάδα να έχει τα αποτελέσματα που θέλουμε εμείς οι Ολυμπιακοί». Στη συνέχεια, ο πρόεδρος της ομάδας του Πειραιά ανέφερε. « Εγώ πιστεύω πως ο μοναδικός που έχει προκαλέσει είναι ο κ. Πατέρας. Αυτός είναι που δηλώνει συνέχεια κατά της ομάδας μας και ασχολείται με τον Ολυμπιακό. Μάλιστα, για πρώτη φορά στην ιστορία, στα 20 χρόνια που είμαι εγώ στην ομάδα, κατατέθηκε και μηνυτήρια αναφορά για δημοσιεύματα, τα οποία θεωρώ πως είναι υποβολιμαία. Όλα τα άλλα είναι φαντασιώσεις. Εγώ καλώ τον κόσμο του Ολυμπιακού να μην “απαντήσει” στις προκλήσεις. Να κερδίσουμε στο ντέρμπι και να σταθεί δίπλα στον Ολυμπιακό για να κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό», κατέληξε ο κ. Κόκκαλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: