Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Πιστός στη Λίβερπουλ ο Τόρες


Πιστός στη Λίβερπουλ παραμένει ο Φερνάντο Τόρες, παρά τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να έχει ζητήσει μεταγραφή από τους "κόκκινους". "Χαίρομαι πραγματικά που επέστρεψα, που βρέθηκα ξανά με τους συμπαίκτες μου. Η πίστη μου στο σύλλογο και στους οπαδούς παραμένει ίδια όπως ακριβώς την πρώτη ημέρα που υπέγραψα", τόνισε ο Ισπανός στράικερ στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας του λιμανιού, μετά την πρώτη του προπόνηση με την κόκκινη φανέλα.

"Νιώθω σαν στο σπίτι μου από την ημέρα που ήρθα. Νιώθω ότι οι φίλαθλοι με αγαπούν και όλοι γνωρίζουν ότι είμαι ευτυχισμένος εδώ, ευτυχισμένος που παίζω στο Ανφιλντ", ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο νέο προπονητή της ομάδας, Ρόι Χότζσον: "Πραγματικά εκτίμησα πάρα πολύ το γεγονός ότι ο Ρόι ήρθε να με δει ενώ βρισκόμουν σε διακοπές. Μου εξήγησε τα σχέδιά του για την ομάδα και τι θέλει από μένα και πραγματικά το εκτίμησα. Ελπίζω να είναι ο κατάλληλος άνθρωπος που θα οδηγήσει τη Λίβερπουλ στην επίτευξη των στόχων της και περιμένω με αγωνία να δουλέψω μαζί του".

Δεν υπάρχουν σχόλια: