Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Εμίλιο Φερέρα

"Για εμένα είναι η καλύτερη κατάσταση που έχω εργαστεί. Η διοίκηση είναι σταθερή και πληρώνομαι σωστά". Τάδε έφη Εμίλιο Φερέρα. Ο τεχνικός του Πανιωνίου που βρίσκεται στην πατρίδα του αυτές τις μέρες, με αφορμή την διακοπή του πρωταθλήματος, λόγω των εορτών, έδωσε συνέντευξη στο "Sportwereld", όπου αναφέρθηκε στην πορεία των "κυανέρυθρων", η οποία είχε κακό ξεκίνημα, αλλά γλυκιά συνέχεια, με τον Φερέρα να στάζει μέλι για τον Κωνσταντίνο Τσακίρη και τον Γιάννη Μανιάτη, που τον στήριξαν στα δύσκολα.

Παράλληλα, ο βέλγος προπονητής αναφέρθηκε στο διαζύγιο του Πανιωνίου με τον Αλβαρο Ρεκόμα, την θητεία του στην Skoda Ξάνθη, μίλησε για τον Γιάγια Τουρέ, αλλά και τον τρόπο που αγωνίζεται η Εθνική Ελλάδος.

Για τον Πανιώνιο είπε: "Στην αρχή τα πράγματα δεν ήταν καλά. Ο πρώτος μήνας θα μπορούσα να πω ότι ήταν απαίσιος. Το κλίμα στην έδρα μας δεν ήταν καλό, επειδή δεν είχαμε καλά αποτελέσματα. Μετά από τρία παιχνίδια είχαμε μόλις ένα βαθμό και χάσαμε μέσα στο γήπεδό μας με 3-1 (από τον Αστέρα Τρίπολης). Αυτό δεν με έκανε να αισθάνομαι άνετα. Ίσως στην αρχή δεν είχα καλή αντίληψη. Η προπόνησή μου βασίζεται στην οργάνωση, κάτι που οι παίκτες δεν είχαν συνηθίσει. Ο πρόεδρος έμεινε ήρεμος και είμαι χαρούμενος που είχα τη στήριξη του Μανιάτη, του νεαρού αρχηγού μας που είναι μία επιλογές για την Εθνική Ελλάδος".

Για το πέρασμά του από την Skoda Ξάνθη: "Οι διάδοχοί μου δεν τα πήγαν καλύτερα στην Ξάνθη, στην οποία ήμασταν στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Μάλιστα, απέλυσαν τον προπονητή (σ.σ.: Νίκο Κεχαγιά) μετά από ένα φιλικό παιχνίδι. Ήταν ο βοηθός μου και πήρε τη θέση μου. Και εκεί είχαμε ένα άσχημο ξεκίνημα, αφού είχαν έρθει δεκαεπτά νέοι παίκτες. Μετά την Ξάνθη, σκέφτηκα: αν αυτό είναι το ποδόσφαιρο, τότε δεν πρέπει να χάνω τον χρόνο μου. Αλλά κάθε θέμα στη ζωή μας είναι δύσκολο".

Για το διαζύγιο του Πανιωνίου με τον Ρεκόμπα: "Ήταν η απόφαση να τερματιστεί η συνεργασία ανήκει στις δύο πλευρές. Στα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος αγωνιζόμασταν χωρίς εκείνον. Στη συνέχεια, είχε προβλήματα τραυματισμών και καλύτερα που αποδεσμεύτηκε. Δεν ήταν στην ομάδα, η οποία κέρδισε στις τελευταίες αγωνιστικές".

Για το ότι μένει μακριά από τον Τύπο: "Αυτό είναι εκ προθέσεως. Ξέρω ότι αυτή η συνέντευξη θα μεταφραστεί και χρησιμοποιηθούν αποσπάσματα της. Δεν είμαι εγώ το αστέρι της ομάδας".

Για τον αν ο Γιάγια Τουρε ήταν ο καλύτερος παίκτης που είχε συνεργαστεί: "Από φυσικής και τεχνικής άποψης σίγουρα. Μετά τον Τουρέ που ήμασταν στην Μπέβερεν, είναι ο Μπόσκο Μπάλαμπαν, τον οποίο βρήκα στον Πανιώνιο. Θα ήθελα να έχω τον Τουρέ στον Πανιώνιο. Ο Μπάλαμπαν, από την πλευρά του, είναι ο πραγματικός ηγέτης της ομάδας".

Για την Εθνική Ελλάδος: "Είναι μία ομάδα που παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο. Μέσα σε λίγες προπονήσεις, όμως, δεν μπορείς να διδάξεις την επιθετική φιλοσοφία. Το ελληνικό πρωτάθλημα δεν λιγότερο επιθετικό από τα υπόλοιπα. Κάθε ομάδα παίζει σύμφωνα με τους παίκτες που διαθέτει".

Για τις συνθήκες εργασίας στην Ελλάδα: "Για εμένα είναι η καλύτερη κατάσταση που έχω εργαστεί. Η διοίκηση είναι σταθερή και πληρώνομαι σωστά. Στην Ελλάδα εργάζονται ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ και Ζίκο, ενώ η Εθνική έχει κατακτήσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και προκρίθηκε στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής. Η ατμόσφαιρα στα γήπεδα είναι καλή. Ποτέ δεν θα δεις 10.000 οπαδούς, αλλά το κλίμα είναι ιδιαίτερο. Στον Πανιώνιο σχεδιάζουν να ανακαινίσουν το γήπεδο. Αυτό θα ήταν κάτι ευπρόσδεκτο, επειδή δεν έχουν όλες οι ελληνικές ομάδες καλές υποδομές".

Δεν υπάρχουν σχόλια: