Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Μουρίνιο: "Θα παραμείνω στην Ιντερ μέχρι το 2012"


O Μουρίνιο στην προπόνηση της Ίντερ Με τους δημοσιογράφους τα έβαλε πάλι ο Ζοζέ Μουρίνιο. Ο Πορτογάλος τεχνικός εκδήλωσε για ακόμα μία φορά τον εκνευρισμό του για τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να αφήνει την Ιντερ στο τέλος της περιόδου ή και νωρίτερα για να επιστρέψει στην Αγγλία.

"Το πρόβλημα μου είναι ότι εσείς οι δημοσιογράφοι λατρεύεται να διαστρεβλώνετε όσα έχω πει. Στην Αγγλία ήμουν ευτυχισμένος και όταν έφυγα είπα ότι θα επιστρέψω κάποια μέρα, αλλά αυτή η μέρα μπορεί να είναι το 2010 ή το 2020. Εχω πει ότι είμαι ευτυχισμένος στην Ιντερ, αλλά σε αυτό δεν δίνεται σημασία. Δεν πρόκειται να φύγω στη μέση μίας προσπάθειας και θα σεβαστώ το συμβόλαιο μου που λήγει το 2012", ξεκαθάρισε ο Πορτογάλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: