Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Στοίχημα από Redoto Bet


γεια σας αδερφια....η τετραδιτσα βγηκε χαλαρα την κυριακη!αυριο το απογευμα μετα την δουλεια θα αναχωρησω ξανα μανα για τουμπα.βλεπεται τα φιλαρακια μου δεν με αφηνουν τωρα...οι επιλογες μου για αυριο ειναι....
ΠΑΟΚ-ΟΣΦΠ=1 ΚΑΙ ΑΝΤΕΡ....ο παοκ εχει τρελη διψα και πεινα....και τον πεινασμενο να τον φοβασαι λενε στο χωριο μου.το θελει οσο τιποτα το ματς και εχει την ψυχολογια να το παρει.ο γαυρος θα παιξει ταμπουρι για να παρει το χ σε ενα κολασμενο γηπεδο.γενικα ειναι για τα σκυλια φετος!ο ντουντου ειναι εκτος.ο γαυρος στα τελευταια 26 ματς δεν εχει σκοραρει απο το 70 λεπτο και μετα.πραγμα που σημαινει οτι δεν εχει δυναμεις και κουραγια οσο περναει η ωρα.αυτο το ματς θα υποστει μεγαλη πιεση.με μισο μηδεν βλεπω νικη του παοκ......
ΙΝΤΕΡ-ΡΟΜΑ=ΓΚΟΛ ΓΚΟΛ.....ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ.....τελικος κυπελου και εχουν πολλα να λυσουν μεταξυ τους.βλεπω τρελο ρυθμο και παθος και απο τους δυο.θα εχει και κλοτσομπουνι βεβαια και πολλες καρτες.
ΜΑΤΣΕΣΤΕΡ ΣΥΤΙ-ΤΟΤΤΕΝΑΜ=1.... εισαι η μεγαλη ομαδα της πολης και πρεπει στο κρισημοτερο παιχνιδι της χρονιας οι παικτες αξιας και προσωπηκοτες να διξουν τι αξιζουν.μπορουν;;;νομιζω ναι....εχουν την εδρα,το ταλεντο,τα ονοματτα, το χρημα, την αυρα ...τα παντα...δυσκολο ματς και παιχνιδι για μαγκες!μαγκες ειναι της ματσεστερ συτι λεω εγω με το φτωχο μου το μυαλο.για να δουμε................
Υ.Γ. 1 Η ΤΡΙΑΔΑ ΠΑΟΚ-1,ΙΝΤΕΡ-ΓΚΟΛ ΓΚΟΛ, ΜΑΤΣΕΣΤΡΕ ΣΥΤΙ-1 ΣΤΗΝ ΒΕΤ 365 ΔΙΝΕΙ ΑΠΟΔ. 8,27
Υ.Γ.2 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΕ 6 ΜΑΤΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 5/5 ΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΑΣΣΟΣ;
saloyte magkes!

Δεν υπάρχουν σχόλια: