Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

«Φεύγω αν δεν παίζω»!

ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ: «ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΠΙΣΩ…».Ξεκάθαρο μήνυμα έστειλε ο Πάμπλο Γκαρσία μιλώντας στους δημοσιογράφους. Ο Ουρουγουανός άσσος τόνισε ότι αν δεν είναι βασικός στον ΠΑΟΚ και πως αν δεν μπορεί να προσφέρει τότε θα αποχωρήσει.

«Σέβομαι πάντα τις αποφάσεις του προπονητή. Αν καταλήξει σε κάποιον άλλον παίκτη που θα θεωρήσει καλύτερο και όχι σ' εμένα κι αν αισθανθώ ότι μπορεί να κάνω κακό στην ομάδα με την παρουσία μου, τότε ναι, θα φύγω», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γκαρσία.

«Θα κάνω στην άκρη»

Αρχικά, ο πολύπειρος μέσος είπε: «Έχω μεγάλη θέληση να παίξω. Όταν αυτό, όμως, δεν θα ισχύει πια, θα κάνω μόνος μου ένα βήμα δεξιά και θα παραιτηθώ. Αν δω ότι δεν μπορώ να κάνω καλά τη δουλειά μου, ότι δεν προπονούμαι καλά και ότι δεν αισθάνομαι καλά, θα κάνω… στην άκρη, διότι τότε δεν θα μου αρέσει και το ποδόσφαιρο», τόνισε ο Γκαρσία.

«Μου αρέσει να παίζω»

Ερωτηθείς πως θα αντιδρούσε αν έμενε στον πάγκο, απάντησε: «Εξαρτάται από τις καταστάσεις. Είμαι παίκτης που του αρέσει να αγωνίζεται. Αν δεν θα μπορώ να αντιμετωπίσω μια τέτοια κατάσταση, τότε θα βρω τον δρόμο μου. Σέβομαι πάντα τις αποφάσεις του προπονητή.

Αν καταλήξει σε κάποιον άλλον παίκτη που θα θεωρήσει καλύτερο και όχι σ' εμένα κι αν αισθανθώ ότι μπορεί να κάνω κακό στην ομάδα με την παρουσία μου, τότε ναι, θα φύγω. Αγαπάω να παίζω μπάλα, αλλά όποτε αισθανθώ ότι αυτό γίνεται για κακό, δεν θα συνεχίσω».

«Θα ήθελα Νασιονάλ»

Όσο για τα σενάρια περί ενδιαφέροντος της Νασιονάλ Μοντεβιδέο, είπε: «Κάτι άκουσα και προσπάθησα να δω από το Ιντερνετ μερικά πράγματα. Εδώ στο ξενοδοχείο μας, όμως, το Ιντερνετ είναι… πιο αργό και από μένα. Σε κάθε περίπτωση η Νασιονάλ είναι η αγαπημένη μου ομάδα και εκεί θα ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου. Δεν μου αρέσει, όμως, να μιλάω για το μετά».

«Πρέπει να τον μάθουμε»

Σχολιάζοντας την εικόνα του ΠΑΟΚ στα φιλικά και στο ερώτημα αν θα είναι έτοιμος απέναντι στον Άγιαξ, είπε αναφερόμενος και στον Μάριο Μπερέτα: «Η αλήθεια είναι πως η εικόνα μας δεν ήταν καλή. Ήρθε ένας νέος προπονητής και κάθε προπονητής έχει τον δικό του τρόπο δουλειάς. Χρειάζεται και χρόνος για να μάθουμε τι θέλει να περάσει.

Παίζουμε πολύ σημαντικό παιχνίδι, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τα φιλικά. Τώρα μιλάμε για πολύ σοβαρό παιχνίδι. Είναι σίγουρο ότι πρέπει να βελτιωθούμε για να πάρουμε την πρόκριση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: