Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Και με την βούλα «γηραιός» ο Ντάλα Μπόνα

dala_bona-ira.jpgΣτην οικογένεια του Ηρακλή βρίσκεται και επίσημα από σήμερα ο Σάμουελ Ντάλα Μπόνα. Ο Ιταλός μέσος υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον «γηραιό» διάρκειας ενός έτους (με την μορφή δανεισμού από τη Νάπολι). Στις πρώτες του δηλώσεις επισήμανε πως πρέπει να δώσει το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του για να βοηθήσει τόσο τον Ηρακλή, όσο και τον ίδιο.



Αίσιο τέλος είχε η μεταγραφή του Σάμουελ Ντάλα Μπόνα στον Ηρακλή. Ο Ιταλός μέσος βρέθηκε σήμερα στα γραφεία του «γηραιού» και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, το οποίο προβλέπει τον δανεισμό του από τη Νάπολι για ένα χρόνο. Μόλις έπεσαν οι υπογραφές ο 28χρονος ποδοσφαιριστής παρουσιάστηκε από τους «κυανόλευκους» και στις πρώτες του δηλώσεις ανέφερε: «Γνωρίζω καλά τον Ηρακλή και έχω την διάθεση να βοηθήσω την ομάδα. Ξέρω και τον Ντίκα που ήταν πέρυσι στην Κατάνια. Θα με βοηθήσει αρκετά αυτό αφού θα μιλάμε την γλώσσα. Θα επιστρέψω στην Ιταλία και από την Δευτέρα θα είμαι εδώ για να ξεκινήσω κανονικά προετοιμασία με τον Ηρακλή. Τώρα έχω την διάθεση να ξεκινήσω με την ομάδα. Έκανα μία προετοιμασία, έπαιζα σε κάποια φιλικά. Η φόρμα και η ετοιμότητα μου θα έρθει με τον καιρό. Το σημαντικό είναι ότι διάθεση υπάρχει. Ξέρω ότι πρέπει να δώσω το μάξιμουμ των δυνατοτήτων μου για να βοηθήσω την ομάδα μου και εμένα τον ίδιο. Για μένα είναι ακόμη μία εμπειρία μετά την Αγγλία και την Ιταλία».

Για Τζουζέπε Σινιόρι: «Ξέρω ότι έχει περάσει από τον Ηρακλή όμως δεν έχω μιλήσει μαζί του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: