Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Ρ. ΚΑΡΛΟΣ - «Στη Ρεάλ έστω και τζάμπα»


Eπιμέλεια: Δ.Μ.

«Θα ήθελα να αγωνιστώ στην Ρεάλ Μαδρίτης για έξι μήνες από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο έστω και τζάμπα», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ρομπέρτο Κάρλος, ο οποίος θα αποχωρήσει τον Δεκέμβριο από τη Φενέρμπαχτσε.

«Είναι η τρίτη μου σεζόν εδώ στην Τουρκία αλλά έχω αποφασίσει να φύγω τον Δεκέμβριο. Θα ήθελα να επιστρέψω στην Βραζιλία και να αγωνιστώ εκεί. Θα ήθελα να αγωνιστώ στην Ρεάλ Μαδρίτης για έξι μήνες από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο έστω και τζάμπα. Θα μου άρεσε αυτό», δήλωσε ο 36χρονος άσος.

Και συνέχισε: «Στην Ισπανία πέρασα υπέροχα χρόνια κέρδισα τα πάντα και νιώθω την Μαδρίτη σπίτι μου. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να επιστρέψω στην Ρεάλ Μαδρίτης, εννοείται πως θα ήθελα ως ποδοσφαιριστής αλλά αν είναι δυνατόν θα ήθελα να δουλέψω με παιδιά και να τους διδάξω όσα ξέρω».

Ο Ρομπέρτο Κάρλος αγωνίστηκε στη Ρεάλ Μαδρίτης από το 1996 ως το 2007 (371 συμμετοχές, 47 γκολ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: