Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Μπαλάφας:"'Εκανα την καλύτερη επιλογή"


Επιμέλεια: Δ.Μ.

O Σωτήρης Μπαλάφας αποτελεί και επίσημα από το πρωί της Πέμπτης, παίκτη του Εργοτέλη έως το τέλος της σεζόν.

Οι Κρητικοί ανακοίνωσαν την απόκτηση του Έλληνα μέσου με τη μορφή δανεισμού από τον ΠΑΟΚ. "Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Σωτήρη Μπαλάφα μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου (30-06-2010), με την μορφή δανεισμού από τον ΠΑΟΚ", ανέφερε η ανακοίνωση.

Ο 23χρονος μέσος στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Εργοτέλη τόνισε:"Είμαι σίγουρος ότι έκανα την καλύτερη επιλογή.

Ο Εργοτέλης είναι ένα υγειές σωματείο, το οποίο διαθέτει καλούς παίκτες και καλό προπονητή. Εγώ από την μεριά μου θα δώσω τα πάντα ώστε η νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει από την αρχή της περιόδου. Θα προσπαθήσω να βάλω το δικό μου λιθαράκι στην πορεία του Εργοτέλη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: