Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Ρονάλντο: «Να βοηθήσω τη Ρεάλ με τα γκολ μου»


Απαιτητικός από τον εαυτό του εμφανίστηκε ο Κριστιάνο Ρονάλντο, μιλώντας στην «Abola». Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης εξέφρασε την επιθυμία να αγωνιστεί σε περισσότερα ματς και να βοηθήσει με τα γκολ του τη «βασίλισσα». «Θα ήθελα να είχα παίξει περισσότερο. Λόγω του τραυματισμού μου στον αγώνα με τη Μαρσέιγ, απουσίαζα από αρκετά παιχνίδια και έχω αποβληθεί σε δύο αγώνες. Μέχρι στιγμής έχω αγωνιστεί σε 18 ματς (13 για το πρωτάθλημα και 5 για το Champions League)», δήλωσε αρχικά ο 25χρονος παίκτης και πρόσθεσε: «Οι ποδοσφαιριστές αντιμετωπίζουν καθημερινά διάφορα προβλήματα. Θέλω να πετύχω περισσότερα γκολ και να βοηθήσω την ομάδα μου στη συνέχεια. Τώρα πρέπει να σκέφτομαι θετικά και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό». Ερωτηθείς για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Νοτίου Αφρικής, ο διεθνής άσος απάντησε: «Θέλω να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται. Στόχος μου είναι να κάνω σπουδαίες εμφανίσεις στο Μουντιάλ. Θα πάω με τη νοοτροπία ότι μπορούμε να κατακτήσουμε το Παγκόσμιο Κύπελλο. Θα κάνω ό,τι μπορώ για την Πορτογαλία. Πιστεύω ότι τα φαβορί είναι η Ισπανία, η Αγγλία και η Βραζιλία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: