Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Έγκυος η Αντριάνα, μπαμπάς ο Γιάριτς!

adriana_lima_party_bus_pfveadg_sized.jpgΜπαμπάς θα γίνει ο Μάρκο Γιάριτς. Ο γνώριμος στο ελληνικό κοινό παίκτης των Μέμφις Γκρίζλις σε πέντε μήνες θα γίνει πατέρας καθώς το μοντέλο από την Βραζιλία, Αντριάνα Λίμα θα φέρει στον κόσμο τον καρπό του έρωτα τους.

Η 28χρονη καλλονή είναι ευτυχισμένη με την εγκυμοσύνη όπως δήλωσε σε αμερικάνικο περιοδικό «Είναι πολύ διασκεδαστικό. Πριν την εγκυμοσύνη, λάτρευα την σοκολάτα αλλά πλέον δεν μου κάνει αίσθηση να φάω. Αυτό είναι καλό αφού υπάρχουν πολλά γλυκά που κάνουν κακό στο βρέφος. Ελπίζω μετά τη γέννα, η αγάπη μου για την σοκολάτα να επιστρέψει. Δεν έχω νιώσει ποτέ καλύτερα στην ζωή μου όπως τώρα. Ήδη έχουμε αγοράσει καροτσάκι παρότι έχουμε ακόμα πέντε μήνες μπροστά μας. Ο Μάρκο μου είπε ότι ανυπομονεί και είναι περήφανος που θα γίνει πατέρας».
adriana_lima_l2475641731133907_14_gsao79c_sized.jpg
adriana-lima07-04140902.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια: