Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Νέες βολές Εντίνιο κατά Μπάγεβιτς


Προβληματισμένος ο Εντίνιο Για ευνοϊκή μεταχείριση σε κάποιους παίκτες από τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, έκανε λόγο ο Εντίνιο σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα "sportday". Ο Πορτογάλος που θα συνεχίσει την καριέρα του στη Μάλαγα εξαπόλυσε επίθεση στον τεχνικό της ΑΕΚ, ενώ αναφέρθηκε στα πειθαρχικά παραπτώματα που υπέπεσε.

Αποσπάσματα της συνέντευξης:

Για τη μεταγραφή του στη Μάλαγα:
"Είμαι ευτυχισμένος. Υστερα από όλα όσα πέρασα το τελευταίο διάστημα, αυτή ήταν η καλύτερη είδηση που έλαβα τελευταία. Αν και αρχικά ήθελα να πάω στην Αγγλία, σαφώς και είμαι ικανοποιημένος που θα παίξω στην Πριμέρα Ντιβιζιόν, στο καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο, με αντιπάλους τον Κριστιάνο Ρονάλντο, τον Μέσι, τον Κακά".

Για την ευνοϊκή μεταχείριση κάποιων παικτών της ΑΕΚ από τον Ντούσαν Μπάγεβιτς:
"Εγώ ποτέ δεν επιδίωξα να έχω πρόβλημα με τον προπονητή μου. Αισθάνθηκα όμως ότι δεν με σεβόταν και δεν με μεταχειριζόταν όπως κάποιους άλλους συμπαίκτες μου. Δεν θέλω να πω ονόματα, γιατί κάποιοι είναι φίλοι μου, αλλά είναι γεγονός ότι κάποιοι είχαν ευνοϊκή μεταχείριση από τον προπονητή. Υπήρχαν παίκτες που αρνούνταν να παίξουν σε άλλη θέση από τη φυσική τους και το δεχόταν. Υπήρχαν παίκτες που δεν προπονούνταν στο 100% αλλά στο 50% και την Κυριακή έπαιζαν. Εντάξει, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Ο Γεωργέας για παράδειγμα, συχνά δεν ακολουθούσε το πρόγραμμα της ομάδας και στα παιχνίδια όμως ήταν "σκυλί", αλλά ήταν ειδική περίπτωση, λόγω των πολλών τραυματισμών. Όταν είχα κάποια ενόχληση έκαναν προπόνηση, μόνο αν ήταν κάτι σοβαρό ακολουθούσα ατομικό πρόγραμμα. Άλλοι συμπαίκτες μου έμεναν με το παραμικρό εκτός προπόνησης. Από την ΑΕΚ λείπουν παίκτες που επιθυμούν να τα δώσουν όλα".

Για τα πειθαρχικά παραπτώματα:
Το αποκορύφωμα ήταν ένα περιστατικό στους Θρακομακεδόνες, για το οποίο δέχθηκα πρόστιμο, χωρίς να έχουν συμβεί τα πράγματα όπως μεταφέρθηκαν στον πρόεδρο. Θεωρητικά είχα τιμωρηθεί επειδή έδειχνα απρόθυμος σε μια άσκηση, ο προπονητής με έδιωξε και εγώ κλότσησα 4-5 μπάλες. Η αλήθεια είναι ότι κλότσησα μόνο μια, βγήκε εκτός γηπέδου και πήγα και τη μάζεψα. Αυτό που μεταφέρθηκε στον πρόεδρο δεν είχε καμία σχέση με την πραγματικότητα και αισθάνθηκα τρομερή αδικία. Του είπα τι είχε συμβεί. Με στήριξαν αρκετοί συμπαίκτες μου, τους ζήτησα να έρθουν μάρτυρες, να πουν στον πρόεδρο τι έγινε και το έκαναν. Ο πρόεδρος μου είπε πως δεν μπορεί να κοντραριστεί με τον προπονητή και ότι έπρεπε να πληρώσω το πρόστιμο, μίλησα με τον δικηγόρο μου και δεν πλήρωσα.

Για τη φυγή του και τι παίρνει μαζί του:
"Δεν ήθελα να φύγω. Αλλά αυτά είναι ήδη παρελθόν για μένα. Τα έχω ξεχάσει. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν. Τα προβλήματα αυτά με βοήθησαν να ωριμάσω. Θέλω η ΑΕΚ να πανηγυρίσει τους τίτλους που δεν μπόρεσα να χαρώ εγώ. Αν και θεωρώ ότι πρόπερσι αναδείχτηκα πρωταθλητής μέσα στο γήπεδο... Θέλω να θυμάμαι μόνο τις καλές στιγμές. Την αγάπη των φιλάθλων που με αγκάλιασαν και με στήριξαν, τους έχω στην καρδιά μου. Θα ήθελα η ΑΕΚ να πάρει τίτλους για τον κόσμο και τους συμπαίκτες μου. Οι φιλίες που έκανα στην ομάδα θα διατηρηθούν. Και κάτι ακόμη: παρά τα οικονομικά προβλήματα της ομάδας, εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: