Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Εκτός ο Αντριάνο



Επιμέλεια: Δ.Μ.

Δε θα αγωνιστεί την Κυριακή στο μεγάλο ντέρμπι του βραζιλιάνικου πρωταθλήματος ανάμεσα στη Φλαμένγκο και την Κορίνθιανς ο Αντριάνο. Ο Βραζιλιάνος πρώην διεθνής επιθετικός της "Φλα" τραυματίστηκε στο αριστερό πόδι και δεν μπορεί να δώσει το «παρών» στη συγκεκριμένη αναμέτρηση. Το θέμα είναι πως τραυματίστηκε ο πρώην άσος των Ιντερ, Πάρμα: Πληροφορίες μιλούν για ατύχημα στο σπίτι και φήμες κάνουν λόγο για πτώση του από τη μηχανή.

Ο ίδιος διαψεύδει πως πέσει από τη μοτοσικλέτα. "Έχω καθαρή τη συνείδησή μου. Ήμουν στο σπίτι, υπήρχαν φώτα στον κήπο και, όταν πήγα να κάνω μία βόλτα, χτύπησα σε μία λάμπα.

Ατύχημα με μοτοσικλέτα; Φέρτε τις αποδείξεις. Κάποιος θα μιλήσει για μπάρμπεκιου, ένας άλλος θα πει ότι ήμουν πάνω σε μηχανή. Η αλήθεια είναι αυτή που υποστηρίζω εγώ: Είμαι αυτός που συνεχίζει να παλεύει για τον τίτλο. Λυπάμαι πολύ, είναι μία άσχημη στιγμή για μένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: