Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Ήταν ένα δύσκολο και σκληρό παιχνίδι

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/e848a7b8d6f9c6399138b4ff86f168d8_L.jpg?1263397258?1263397258?1263397258

Μπορεί να μην φαινόταν στο πρόσωπό του -όπως ο ίδιος παραδέχτηκε- όμως ο προπονητής του Άρη, Έκτορ Ραούλ Κούπερ δήλωσε ευτυχισμένος για την πρόκριση της ομάδας του στην συνέχεια του Κυπέλλου Ελλάδας.

Έκτορ Ραούλ Κούπερ: "Ήταν ένα δύσκολο και σκληρό παιχνίδι. Έτσι το περιμέναμε. Ο αντίπαλός μας ήταν ιδιαίτερα οργανωμένος στην άμυνα ενώ εμείς έπρεπε να προσπαθήσουμε πάρα πολύ επιθετικά. Οι παίκτες μου βρήκαν τα ψυχικά αποθέματα και κερδίσαν δίκαια την πρόκριση. Δεν εφησυχαζόμαστε. Συνεχίζουμε την προσπάθεια. Υπάρχει μία δύσκολη εβδομάδα μ' ένα επίσης δύσκολο ματς. Από αύριο ξεκινάμε πάλι προπόνηση και να κρατήσουμε την ίδια αγωνιστική συμπεριφορά. Μπορεί να μην το δείχνω στο πρόσωπό μου αλλά είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος από την πρόκριση".

Ο τεχνικός του Αστέρα Τρίπολης, Βαγγέλης Βλάχος, παραδέχθηκε στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι με τον Άρη πως η ομάδα της Θεσσαλονίκης κέρδισε δίκαια τον μεταξύ τους αγώνα.

Βαγγέλης Βλάχος: "Έγινε ένα καλό ματς. Και οι δύο ομάδες ήθελαν την πρόκριση. Κέρδισε δίκαια ο Άρης την πρόκριση. Εύχομαι καλή επιτυχία στον Άρη στον θεσμό του Κυπέλλου. Εγώ είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση των παικτών μου, ιδιαίτερα στο Β' μέρος που δεχθήκαμε πολύ μεγάλη πίεση"

Δεν υπάρχουν σχόλια: