Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Πάνθηρας ο Μπουβάλ


Κάτοικος Νέας Σμύρνης για τα επόμενα 3,5 χρόνια θα είναι ο Μπεντί Μπουβάλ. Ο Γάλλος επιθετικός υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον Πανιώνιο και δήλωσε χαρούμενος που θα συνεχίσει την καριέρα του σε έναν ιστορικό σύλλογο.Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Πανιώνιος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ο Πανιώνιος ΓΣΣ ΠΑΕ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Μπεντί Μπουβάλ με μεταγραφή από την ομάδα του Πανθρακικού. Ο Μπεντί Μπουβάλ υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 3,5 χρόνων, μέχρι τον Ιούνιο του 2013.».Στην συνέχεια, ο Μπουβάλ δήλωσε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Πανιωνίου: «Είμαι χαρούμενος που υπέγραψα με ένα μεγάλο και ιστορικό σωματείο. Ένα από τα μεγάλα κλαμπ της Ελλάδας. Έχω ήδη συναντήσει τους συμπαίκτες μου σήμερα στο προπονητικό κέντρο, οι οποίοι με υποδέχθηκαν εγκάρδια και με έκαναν να αισθάνομαι από την πρώτη ημέρα κομμάτι του συλλόγου. Οι πρώτες εντυπώσεις μου από τον Πανιώνιο, το προπονητικό κέντρο και την ομάδα, είναι πάρα πολύ καλές. Εγώ από τη μεριά μου υπόσχομαι να προσπαθήσω να βοηθήσω τον Πανιώνιο να επιτύχει τους στόχους του και να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου μέσα στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: