Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Κόκε:"Φύγαμε με ψηλά το κεφάλι"


Στις πολλές χαμένες ευκαιρίες στάθηκε ο αρχηγός του Άρη Σέρχιο Κόκε μετά τον αγώνα με την ΑΕΚ. Σηφάκης: "Δίκαιο αποτέλεσμα η ισοπαλία".
Σέρχιο Κόκε: "Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι αλλά δυστυχώς η μπάλα από τις ευκαιρίες που δημιουργήσαμε δεν ήθελε να μπει. Και καταλαβαίνετε όταν δεν μετουσιώνεις τις ευκαιρίες σου σε γκολ από την μία του αντιπάλου έρχεται το δικό τους. Αναλαμβάνω ένα πολύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τις δύο χαμένες ευκαιρίες μου. Ωστόσο είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μου και φεύγουμε με ψηλά το κεφάλι. Είμαι σίγουρος ότι θα δοθεί μάχη μέχρι το τέλος. Στο "Κλεάνθης Βικελίδης" με νίκες μας θα μπορέσουμε να κλείσουμε νωρίς την θέση μας για τα πλέι οφ ενώ στο μυαλό μας είναι και οι υποχρεώσεις μας στον θεσμό του Κυπέλλου". Ο πορτιέρο των κίτρινων μίλησε για τον στόχο των πλέι οφ και την επιθυμία του να είναι σε καλή κατάσταση ενόψει Μουντιάλ.
Μιχάλης Σηφάκης: "Θεωρώ ότι το δικαιότερο αποτέλεσμα θα ήταν η ισοπαλία με την ΑΕΚ να έκανε μία από τις ευκαιρίες της γκολ. Άλλο παιχνίδι αν θα πετυχαίναμε εμείς πρώτοι γκολ. Διατηρούμαστε ωστόσο μέσα στους στόχους μας και θα κοιτάξουμε στα επόμενα παιχνίδια να κάνουμε ότι δεν κάναμε σήμερα ενώ από την στιγμή που θα μπούμε στα πλέι οφ θα έχουμε ένα άλλο πρωτάθλημα. Εγώ προσπαθώ για το καλύτερο για την ομάδα μου και αν είμαι καλός με αυτήν θα είμαι καλός και για την Εθνική".

Δεν υπάρχουν σχόλια: