Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Ζήτησε συγγνώμη ο Μπαλοτέλι!!

Η αποβολή του Μπαλοτέλι ήταν μία από τις βασικές αιτίες του αποκλεισμού της Σίτι από την συνέχεια του Europa League, με τον νεαρό επιθετικό να ζητάει συγγνώμη τόσο από τον Ποπόφ όσο και τους συμπαίκτες του.
Ο άσος της Μάντσεστερ Σίτι είδε την κόκκινη κάρτα στο 35ο λεπτό του αγώνα με την Ντιναμό Κιέβου, όταν και με κίνηση... kung fu, χτύπησε τον Ποπόφ! «Δεν είχα καμία πρόθεση να χτυπήσω κανέναν. Θέλω να εκφράσω την ειλικρινή μου συγγνώμη στον Ποπόφ. Η μπάλα ήταν στον αέρα και πήγαινα για αυτήν με το πόδι ψηλά. Ποτέ δεν προσπάθησα να έρθω σε επαφή με τον Ποπόφ και σίγουρα δεν ήθελα να τον χτυπήσω. Είμαι πολύ λυπημένος και για τους συμπαίκτες μου γιατί αποβλήθηκα τόσο νωρίς σε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Έπρεπε να δείξω μεγαλύτερη προσοχή αλλά ήμουν τόσο απορροφημένος. Δεν ήταν καλός τρόπος για να ξεπληρώσω στον προπονητή μου την εμπιστοσύνη που μου έχει δείξει ή στους ιδιοκτήτες και στους φιλάθλους μας που με έχουν υποδεχτεί πολύ καλά από τότε που ήρθα από την Ιταλία. Ελπίζω ότι θα με συγχωρήσουν και να δουν ότι θέλω να πετύχω με την Μάντσεστερ Σίτι. Από τον τραυματισμό μου και μετά, είχα κάποιες δυσκολίες. Δεν είναι εύκολη περίοδος για μένα αλλά θα την ξεπεράσω με την βοήθεια όλων», ήταν η δήλωση του Μάριο Μπαλοτέλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: