Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Τέβες: «Όλα καλά με τον Μαντσίνι»

Αρκετά έχουν ακουστεί για τη σχέση του Κάρλος Τέβες με τον Ρομπέρτο Μαντσίνι, αλλά ο Αργεντινός μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Αγγλίας τόνισε ότι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τον προπονητή του, ενώ δεν ξεκαθάρισε αν θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν στην Μάντσεστερ Σίτι.
Ο άσος των «πολιτών» βοήθησε την ομάδα του να κατακτήσει κάποιο τρόπαιο μετά από 35 χρόνια, αλλά το γεγονός ότι βρίσκεται μακριά από την οικογένειά του, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο αποχώρησής του από την Αγγλία.
«Είναι δύσκολο να είναι μακριά από τις κόρες μου. Θα σκεφτώ τι είναι καλύτερο για μένα, αλλά πρώτα θέλω να ηρεμίσω. Είμαι πολύ καλά και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Ρομπέρτο Μαντσίνι. Έχουν ειπωθεί πολλά και θέλω να είμαι ξεκάθαρος. Αν συνεχίσω στη Σίτι, πρέπει να σκεφτώ πως θα αντέξω μακριά από τους δικούς μου και είναι πολύ δύσκολο», δήλωσε ο Τέβες στην «El Mundo».

Δεν υπάρχουν σχόλια: