Γουέστ Χαμ
Ροπή προς το παλιό και μια τάση «ρετρολαγνίας» φανερώνουν οι φετινές εμφανίσεις των «σφυριών». Η Γουέστ Χαμ αποφάσισε στο ενδυματολογικό κομμάτι να γυρίσει το χρόνο πίσω και συγκεκριμένα στο 1904. Οι νέες εμφανίσεις της ομάδας θέλουν να θυμίσουν στους φίλους του συλλόγου την πρώτη χρονιά στο «Μπόλιν Γκράουντ» και για αυτό το λόγο έχουν έντονο το «παλιακό» ύφος.
Έβερτον
Καμία έκπληξη δεν κρύβουν οι εμφανίσεις των «ζαχαρωτών» που εμπιστεύονται εδώ και καιρό την Umbro και αυτό δεν αλλάζει.
Άρσεναλ
Στα ίδια χρώματα αλλά με διαφορετική φιλοδοξία θα κινηθεί η Άρσεναλ, που θέλει να ταυτίσει τις φετινές εμφανίσεις με την επιστροφή στην κορυφή. Η νέα φανέλα, δημιούργημα της Puma, παρουσιάστηκε σε μια λαμπερή εκδήλωση στο «Emirates», παίρνοντας λάμψη από τον Τιερί Ανρί που έκανε τα αποκαλυπτήρια.
Νιουκάστλ
Έχει χαρακτηριστεί ως μια από τις πιο κιτς εμφανίσεις της επόμενης σεζόν και όχι άδικα. Και αυτό διότι η καινούρια εμφάνιση με την οποία θα παρουσιαστούν οι «καρακάξες» έχει λίγο από όλα. Ανάμεσα στο παραδοσιακό μαύρο-άσπρο παρεμβάλλεται το μπλε της «Wonga» που μπερδεύει το σύνολο.
Σαουθάμπτον
Επιστροφή στην Adidas μετά από ένα χρόνο αναζήτησης για τη Σαουθάμπτον που διατηρεί τη ρίγα. Διαφορετική και πρωτότυπη σε σχέση με άλλες εμφανίσεις είναι η επιλογή της εταιρίας να βάλει το σήμα της στο κέντρο της φανέλας.
Τότεναμ
Μια διαγώνια μαύρη λωρίδα που χωρίζει στη μέση τη λευκή φανέλα ήταν ικανή να χωρίσει στα δύο τους οπαδούς των «σπιρουνιών». Άλλοι τη βρίσκουν μοντέρνα και όμορφη και άλλη εντελώς ξένη με το ύφος της ομάδας. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως όλοι συμφωνούν στο ότι το πρόσωπο της καμπάνιας, ο Χάρι Κέιν, είναι το πλέον κατάλληλο. Ιδιαίτερη και ρετρό είναι η εμφάνιση του τερματοφύλακα.
Κρίσταλ Πάλας
Κυρίως «βαβούρα» κάνουν οι νέες εμφανίσεις της Κρίσταλ Πάλας από τη Macron. Οι γραμμές στα μανίκια, θεωρούνται περιττές και δεν αρέσουν στους φίλους της ομάδας.
Λίβερπουλ
Σε νέα εποχή όσον αφορά την ένδυση περνάει η Λίβερπουλ που εγκαινιάζει της νέα της συνεργασία με τη New Balance. Ποικιλία σε εμφανίσεις στα παραδοσιακά χρώματα των «κόκκινων», με τη μαύρη εμφάνιση του τερματοφύλακα να κάνει τη διαφορά, κυρίως εξαιτίας της επιλογής να τονιστούν οι αγκώνες, όπως γινόταν παλαιότερα.
Στόουκ
Παραδοσιακή ερυθρόλευκη με ρίγα είναι η φετινή εμφάνιση της Στόουκ που δεν απαρνιέται τις καταβολές της. Εντυπωσιακή πάντως είναι η μαύρη εκτός έδρας εμφάνιση. Μοναδική διαφορά η έναρξη της συνεργασίας επίσης με τη New Balance, που μπαίνει δυναμικά στο εμπορικό παιχνίδι της Πρέμιερ Λιγκ.
*Πηγή: England365.gr*
Ροπή προς το παλιό και μια τάση «ρετρολαγνίας» φανερώνουν οι φετινές εμφανίσεις των «σφυριών». Η Γουέστ Χαμ αποφάσισε στο ενδυματολογικό κομμάτι να γυρίσει το χρόνο πίσω και συγκεκριμένα στο 1904. Οι νέες εμφανίσεις της ομάδας θέλουν να θυμίσουν στους φίλους του συλλόγου την πρώτη χρονιά στο «Μπόλιν Γκράουντ» και για αυτό το λόγο έχουν έντονο το «παλιακό» ύφος.
Έβερτον
Καμία έκπληξη δεν κρύβουν οι εμφανίσεις των «ζαχαρωτών» που εμπιστεύονται εδώ και καιρό την Umbro και αυτό δεν αλλάζει.
Άρσεναλ
Στα ίδια χρώματα αλλά με διαφορετική φιλοδοξία θα κινηθεί η Άρσεναλ, που θέλει να ταυτίσει τις φετινές εμφανίσεις με την επιστροφή στην κορυφή. Η νέα φανέλα, δημιούργημα της Puma, παρουσιάστηκε σε μια λαμπερή εκδήλωση στο «Emirates», παίρνοντας λάμψη από τον Τιερί Ανρί που έκανε τα αποκαλυπτήρια.
Νιουκάστλ
Έχει χαρακτηριστεί ως μια από τις πιο κιτς εμφανίσεις της επόμενης σεζόν και όχι άδικα. Και αυτό διότι η καινούρια εμφάνιση με την οποία θα παρουσιαστούν οι «καρακάξες» έχει λίγο από όλα. Ανάμεσα στο παραδοσιακό μαύρο-άσπρο παρεμβάλλεται το μπλε της «Wonga» που μπερδεύει το σύνολο.
Σαουθάμπτον
Επιστροφή στην Adidas μετά από ένα χρόνο αναζήτησης για τη Σαουθάμπτον που διατηρεί τη ρίγα. Διαφορετική και πρωτότυπη σε σχέση με άλλες εμφανίσεις είναι η επιλογή της εταιρίας να βάλει το σήμα της στο κέντρο της φανέλας.
Τότεναμ
Μια διαγώνια μαύρη λωρίδα που χωρίζει στη μέση τη λευκή φανέλα ήταν ικανή να χωρίσει στα δύο τους οπαδούς των «σπιρουνιών». Άλλοι τη βρίσκουν μοντέρνα και όμορφη και άλλη εντελώς ξένη με το ύφος της ομάδας. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως όλοι συμφωνούν στο ότι το πρόσωπο της καμπάνιας, ο Χάρι Κέιν, είναι το πλέον κατάλληλο. Ιδιαίτερη και ρετρό είναι η εμφάνιση του τερματοφύλακα.
Κρίσταλ Πάλας
Κυρίως «βαβούρα» κάνουν οι νέες εμφανίσεις της Κρίσταλ Πάλας από τη Macron. Οι γραμμές στα μανίκια, θεωρούνται περιττές και δεν αρέσουν στους φίλους της ομάδας.
Λίβερπουλ
Σε νέα εποχή όσον αφορά την ένδυση περνάει η Λίβερπουλ που εγκαινιάζει της νέα της συνεργασία με τη New Balance. Ποικιλία σε εμφανίσεις στα παραδοσιακά χρώματα των «κόκκινων», με τη μαύρη εμφάνιση του τερματοφύλακα να κάνει τη διαφορά, κυρίως εξαιτίας της επιλογής να τονιστούν οι αγκώνες, όπως γινόταν παλαιότερα.
Στόουκ
Παραδοσιακή ερυθρόλευκη με ρίγα είναι η φετινή εμφάνιση της Στόουκ που δεν απαρνιέται τις καταβολές της. Εντυπωσιακή πάντως είναι η μαύρη εκτός έδρας εμφάνιση. Μοναδική διαφορά η έναρξη της συνεργασίας επίσης με τη New Balance, που μπαίνει δυναμικά στο εμπορικό παιχνίδι της Πρέμιερ Λιγκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου