Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

ΤΕΝΟRIO ! ΣΤΟΙΧΗΜΑ.....

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ-ΤΕΝΟRIO !

Kαλησπερα στη παρεα.

Δεν υπαρχει κατι το πολυ σπουδαιο
στα σημερινα απλα θα ηθελα να αναφερω
οτι
εχω τσεκαρει δυο σημεια απο το πρωταθλημα
ιαπωνιας τα ξημερωματα, αλλα λογο το οτι δεν
εχω τα αγωνιστικα νεα στα χερια μου απλα θα
αναφερω τα σημεια.

Εγω προσωπικα τα εχω ηδη παιξει σε δυαδα
και απλα περιμενω. σε χαλαρο πονταρισμα.


τα σημεια ειναι ο ασσος της ΓΙΟΚΟΧΑΜΑ
και ο ασσος της ΝΙΓΚΑΤΑ.

Τα επελεξα λογο το οτι οι γηπεδουχοι ειναι
σε καλυτερη αγωνιστικη κατασταση εναντι των
αντιπαλων, και λογο της πολυς καλης παραδοσης
που εχουν εναντι των φιλοξενουμενων.
αν και χωρις νεα τα επελεξα, μπας και βγει
κανενα χαρτζιλικακι.

Αυτα τα λιγα φιλοι μου καλο Σαββατοβραδο να χετε
καλά να περνατε με υγεια.

τα σεβη μου TENORIO !

Δεν υπάρχουν σχόλια: