Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Στα «μαχαίρια» Φαν Γκάαλ-Ντεμικέλις

demichelis.jpgΤο άσχημο κλίμα στην Μπάγερν Μονάχου συνεχίζεται. Μετά τον Λούκα Τόνι είναι η σειρά του Μάρτιν Ντεμικέλις να βρεθεί απέναντι από τον ιδιόρρυθμο Ολλανδό τεχνικό. Όλα ξεκίνησαν όταν ο Φαν Γκάαλ κατηγόρησε τον Αργεντινό κεντρικό αμυντικό για τον τραυματισμό του και ότι δεν έχει βοηθήσει την Μπάγερν φέτος όσο θα έπρεπε.

"Δεν είμαι ο μοναδικός που απουσίασα καιρό λόγω τραυματισμού. Θα πρέπει να παλέψω για τη θέση μου στην ενδεκάδα. Δε καταλαβαίνω τα σχόλια αυτά. Ίσως είναι κακό χιούμορ από την πλευρά του προπονητή", ανέφερε ο Ντεμικέλις με τον Φαν Γκάαλ να τον θεωρεί πλέον τρίτη επιλογή για τη βασική ενδεκάδα.

"Είμαι σε καλή κατάσταση, κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου και θέλω να το δείξω στο γήπεδο. Θα πρέπει όμως να έχω την ίδια υποστήριξη από τον προπονητή μου, όπως είχαν και οι άλλοι ποδοσφαιριστές που αντιμετώπιζαν πρόβλημα τραυματισμού" πρόσθεσε ο Αργεντινός ο οποίος βρίσκεται από το 2003 στο Μόναχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: