Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Μπάγεβιτς: "Δεν υπάρχει κανείς να μου πει να φύγω"


Κατηγορηματικός πως δεν σκέφτεται να παραιτηθεί από την τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ εμφανίστηκε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς μετά την ήττα από τον Αστέρα στην Τρίπολη.

Ο Σερβοέλληνας τεχνικός σε ερώτηση για το ενδεχόμενο παραίτησης λόγω των αμέτρητων προβλημάτων στην ομάδα, τόνισε χαρακτηριστικά: "Όχι, όχι, όχι. Δεν βλέπω τον λόγο για να παραιτηθώ και εκτός αυτού δεν υπάρχει κανείς να μου πει να φύγω". Στη συνέχεια, ο τεχνικός της "Ένωσης", υπογράμμισε: "Αυτές τις μέρες που είναι μπροστά μας, να ξεκουραστούμε και να πάρουν απόφαση αυτοί που πρέπει, ένας ή όλοι μαζί, τουλάχιστον να ξέρουμε τι θα γίνει. Καλές γιορτές σας εύχομαι, καλά Χριστούγεννα και υγεία πάνω απ' όλα". Όσο για το αγωνιστικό κομμάτι, δήλωσε: "Μετά από όλα αυτά που περάσαμε όλη την εβδομάδα, με το παιχνίδι στην Πορτογαλία, το δύσκολο ταξίδι, την κούραση και τις αρρώστιες, στο σημερινό παιχνίδι δεν μπορώ να πω ότι δεν προσπαθήσαμε. Δεν παίξαμε όσο καλά θα μπορούσαμε, δε θέλω να επικαλούμαι δικαιολογίες. Ο αντίπαλος ήταν και καλύτερος και πιο δυνατός και μας κέρδισε δίκαια. Πιστεύω ότι αυτές τις μέρες, ο καθένας τους πρέπει να πάρει αποφάσεις να ξέρουμε τι γίνεται. Δεν εξαρτάται από μένα, εγώ είμαι προπονητής, τι θέλετε να αποφασίσω εγώ;".

Δεν υπάρχουν σχόλια: