Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

ΞΑΝΘΗ: Ανακοίνωσε Γιακούμπου, χωρίς Στρμπα με Άρη


Δίχως τον Στρμπα θα αναγκαστεί να παρατάξει την Σκόντα Ξάνθη ο Γιάννης Μαντζουράκης, καθώς ο μέσος της ομάδας δεν κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί, συνεπώς αποκλείστηκε από την αποστολή του αγώνα της Κυριακής με τον Άρη. Πέρα από την απώλεια του Στρμπα, ο έμπειρος τεχνικός της ακριτικής ομάδας δεν αντιμετωπίζει κάποιο άλλο πρόβλημα και συμπεριέλαβε στην αποστολή όλους τους «ετοιμοπόλεμους» ποδοσφαιριστές του. Αυτοί, είναι οι εξής: Γκσμπούρνιγκ, Λυμπερόπουλος, Κωστούλας, Σταθάκης, Παπαδημητρίου, Τζάγκι, Φλίσκας, Λουτσιάνο, Κιντάνα, Στίνγκα, Ελινγκτον, Πόι, Ριζογιάννης, Οντάι, Βασιλακάκης, Μαρσελίνιο, Βάλλας, Τζιωρτζιόπουλος, Σουάνης, Μπούγκα.

Παράλληλα, η ακριτική ΠΑΕ ανακοίνωσε την απόκτηση του Γιακούμπου Άλφα, ο οποίος έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη μεταγραφή μου στην Ξάνθη. Είμαι λίγες ημέρες εδώ αλλά το περιβάλλον και οι εγκαταστάσεις του συλλόγου μου άρεσαν πάρα πολύ. Για μένα αυτή η μεταγραφή είναι ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου όπου θα το αξιοποιήσω για να το καλύτερο αποτέλεσμα για μένα αλλά φυσικά και για την ομάδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: