Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Αρσεναλ από μικρός

Ο Μαρουάν Σαμάκ αποκάλυψε πως ήταν Αρσεναλ από μικρό παιδί και για αυτό το λόγο αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στους Λονδρέζους παρότι είχε προτάσεις από άλλες ομάδες. Ο Μαροκινός επιθετικός αγαπούσε τους «κανονιέρηδες» ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε και ο Αρσέν Βενγκέρ: «Είχα κι άλλες προτάσεις στα χέρια μου, αλλά το γεγονός πως αγαπούσα την Άρσεναλ από μικρό παιδί, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφασή που πήρα. Ο Αρσέν Βενγκέρ ήταν επίσης μια παράμετρος που με έκανε να επιλέξω την Άρσεναλ. Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιλογή που έκανα για τη συνέχιση της καριέρας μου και είμαι ενθουσιασμένους από το καλό ξεκίνημα στη νέα μου ομάδα. Έχω προσαρμοστεί πλήρως τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων. Όλοι στον σύλλογο με έχουν υποδεχτεί με τον καλύτερο τρόπο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: