Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΟΚ Θέλουν το κύπελλο


Η κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδος είναι ο μεγάλος στόχος του ΠΑΟΚ σύμφωνα με τον Βίκτορ Βιτόλο και τον Βασίλη Κουτσιανικούλη. Οι δυο παίκτες του ΠΑΟΚ αναφέρθηκαν στην έως τώρα πορεία του «Δικέφαλου» του Βορρά, με τον Ισπανό να κρατάει ως καλύτερη στιγμή του 2009, το 4-1 επί του Άρη. Χρόνο να προσαρμοστεί θέλει ο διεθνής Έλληνας μεσοεπιθετικός.Ο Βιτόλο δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η στιγμή που κρατάω για το 2009, είναι όταν υπέγραψα το συμβόλαιο μου με τον ΠΑΟΚ, αλλά κανένας δε μπορεί να ξεχάσει τη νίκη επί του Άρη με 4-1, στην Τούμπα. Ήταν μία νίκη πολύ σημαντική για τον κόσμο, και είμαι ευχαριστημένος που τους δώσαμε αυτή τη χαρά. Ο ΠΑΟΚ είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα, όπως είναι και Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, ο Άρης και η ΑΕΚ. Ωστόσο, όταν βγαίνεις στην Ευρώπη, γνωρίζουν τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ. Αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα μου».Στην συνέχεια συμπλήρωσε: «Είναι δύσκολο για εμάς να μιλήσουμε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αφού έχουμε μείνει πίσω δέκα βαθμούς, όσον αφορά το κυνήγι της κορυφής και είναι δεν είναι και τόσο εύκολο να τους φτάσουμε. Ωστόσο, εμείς θέλουμε να πλησιάσουμε, όσο το δυνατόν πιο κοντά στον πρώτο και να διεκδικήσουμε την έξοδο στο Champions League. Επίσης, υπάρχει και ο θεσμός του κυπέλλου, που είναι μια ευκαιρία για να φτάσουμε σε έναν τίτλο και ελπίζουμε να φτάσουμε στον τελικό. Θέλουμε να κατακτήσουμε το κύπελλο για να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας».Από την πλευρά του, ο Βασίλης Κουτσιανικούλης τόνισε: «Τέτοιες εκδηλώσεις, είναι πάντα πολύ όμορφες, ειδικά για τα παιδιά που είναι κοντά μας. Για μένα το πιο σημαντικό γεγονός μέσα στο 2009, ήταν η μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ και αν κρατάω κάποια στιγμή από τη χρονιά που περνάει, είναι το πρώτο μου γκολ με τη φανέλα του ΠΑΟΚ, στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό».Τέλος, ο Έλληνας παίκτης δήλωσε: «Στόχος είναι η πρώτη πεντάδα και τα πλέι οφ. Εγώ από την πλευρά μου θέλω χρόνο. Όχι από πλευράς παιχνιδιών, αλλά θέλω περισσότερο χρόνο για να δείξω ότι μπορώ να βοηθήσω και εγώ. Στους περισσότερους αγώνες που έχω παίξει, έχω παίξει για δεκάλεπτα και εικοσάλεπτα και αυτό δεν είναι ότι και πιο εύκολο. Ας είμαστε υγιείς και πιστεύω ότι το 2010 θα είναι μία καλή χρονιά για όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: