Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

ΗΡΑΚΛΗΣ:ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ Ο ΑΒΝΕΡ ΕΛΙΑΧΟΥ ΓΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ-ΑΝΥΣΗΧΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ














Επιμέλεια:Γρηγόρης Παπαγιαννάκης

Το όνομα του Αβνερ Ελιάχου ακούστηκε εκ νέου από χθες στα σενάρια που αφορούν την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΠΑΕ. Ωστόσο, ο Ισραηλινός επιχειρηματίας μιλώντας και πάλι στο «Goal» διέψευσε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο κάθε ενδεχόμενο εμπλοκής του στα κοινά του Ηρακλή: «Σας είχα πει και πριν από λίγες μέρες ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ με τον Ηρακλή. Και γιατί δεν με ενδιαφέρει, αλλά και γιατί η οικονομική μου κατάσταση δεν μου το επιτρέπει. Τα έσοδα από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες δεν φτάνουν για να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο και το μόνο που μπορώ πλέον να υποθέσω είναι ότι πρόκειται για συνωνυμία. Εγώ ούτε σκόπευα ούτε σκοπεύω να ασχοληθώ με καμία ομάδα ούτε έχω μιλήσει με κάποιον για αυτό το θέμα».

ΑΝΥΣΗΧΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Ανυσηχία επικρατεί στις τάξεις των φιλάθλων-οπαδών του Ηρακλή για το διοικητηκό κομμάτι στην ΠΑΕ.Ονόματα πάνε έρχονται χωρίς ουσία.
Αύριο η καθοριστική μέρα με για την οριστική συμφωνία με τον Εβραίο επενδυτή.
Στην θέση του Πολύκαρπου ο ποινικολόγος Ζίακας Παναγιώτης ο οποίος συνέβαλε στην συμφωνία με την κατασκευαστική εταιρία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: