Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Παντελή: «Περιμένω τον κ. Ρέμο»

http://www.metrosport.gr/wp-content/themes/metro/scripts/timthumb.php?src=/http://www.metrosport.gr/wp-content/uploads/remos2-200x210.jpg&w=200&h=210&zc=1Ο κ. Ανδρέας Παντελή μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» και ξεκαθάρισε όσον αφορά τα χρήματα που υποστηρίζει ότι έβαλε στον Ηρακλή λέγοντας: «Υπάρχει αναλυτική κατάσταση που έχουν πάει αυτά τα λεφτά, θα έπρεπε να το ξέρουν από την στιγμή που έχουν μιλήσει με τον κ. Πολύκαρπο. Έχουν διατεθεί κατευθείαν στους δικαιούχους και αφορούσαν υποχρεώσεις της ομάδας. Περιμένω τον κ. Ρέμο, με αυτόν έχω συμφωνήσει και θέλω να μιλήσουμε. Δεν έχω μιλήσει με κάποιον από την τωρινή διοίκηση για να έχω απαιτήσεις.
Αυτή η προσπάθεια δύο μηνών που είχα ξεκινήσει, έπρεπε να ξεκινήσει από την αρχή. Έτσι αποχώρησα και ήρθαν κάποιοι άλλοι άνθρωποι που ξέρουν καλύτερα τι γίνεται τώρα. Εγώ είχα κάνει μία συνάντηση με τους ανθρώπους αυτούς και τους είπα ορισμένα πράγματα. Εγώ είχα βάλει κάποιους όρους για την λειτουργία της ομάδας, είχε ξεκαθαρίσει τι σκεφτόμουν όσον αφορά τον πρόεδρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: