Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ανακοίνωσε παίκτη ο Άρης...!!

Στον Άρη δεν γνωρίζουν ακόμα σε ποια κατηγορία θ’ αγωνίζονται την ερχόμενη περίοδο ωστόσο πριν από λίγο ανακοίνωσαν την απόκτηση ενός παίκτη: του Νίκου Λιόλιου.

Ανακοίνωσε παίκτη ο Άρης...
Τη στιγμή που φουντώνουν οι συζητήσεις και οι διεργασίες στον Άρη για τη βιωσιμότητα της ομάδας και το σε ποια κατηγορία θ' αγωνίζεται την ερχόμενη περίοδο, οι Θεσσαλονικείς ανακοίνωσαν την απόκτηση ενός ακόμα παίκτη.

Συγκεκριμένα του Νίκου Λιόλιου, με τον 22χρονο πλάγιο μπακ να υπογράφει συμβόλαιο ενός έτους, με την προοπτική ανανέωσης για ένα ακόμα χρόνο.

Αναλυτικά, η ανακοίνωσε της ΠΑΕ Άρης:

«Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Νίκου Λιόλιου. Ο 22χρονος πλάγιος μπακ (καλύπτει την αριστερή πλευρά) βρέθηκε σήμερα το απόγευμα στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΡΗΣ και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για 1+1 χρόνια με την ομάδα μας.
Ο Νίκος Λιόλιος γεννήθηκε στις 07/12/1991 στην Αθήνα, έχει ύψος 1,82 και βάρος 77 κιλά.

Την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο ξεκίνησε στον Πανιώνιο και ολοκλήρωσε τη σεζόν στην Καλαμάτα (14 συμμετοχές). Προηγούμενοι σταθμοί στην καριέρα του ήταν η Ρόδος, ο Π.Α.Ο. Ρουφ, ο Ηρακλής και ο Βύζας Μεγάρων».

«Γνωρίζω πολύ καλά σε ποια ομάδα έχω έρθει»

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου, ο Νίκος Λιόλιος, δήλωσε την επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ Άρης (arisfc.gr):

«Γνωρίζω πολύ καλά σε ποια ομάδα έχω έρθει. Ο Άρης είναι μια ομάδα με μεγάλη δυναμική και η ολοκλήρωση της μεταγραφής μου είναι μια σημαντική εξέλιξη στην καριέρα μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Καλαϊτζίδη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και εισηγήθηκε την απόκτησή μου.
Με τους νέους μου συμπαίκτες είχα την ευκαιρία να γνωριστώ στη διάρκεια του βασικού σταδίου της προετοιμασίας στη Βουλγαρία.

Είμαι χαρούμενος που όλα πήγα καλά. Θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις τον Άρη να πετύχει τους στόχους του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: