Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

YΠΟΔΟΧΗ,ΥΠΟΓΡΑΦΗ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ,ΑΠΟΘΕΩΣΗ ME MIA ΛΕΞΗ ΛΕΑΝΤΡΟ ΓΚΡΑΤΣΙΑΝ


Το αν τα αξιζει θα φανει μες τον αγωνιστικο χωρο απο τον πολλα υποσχομενο 27χρονο μεσοεπθετικο του Αρη Λεαντρο Γκρατσιαν.Ο Λεάντρο Γκρασιάν είναι κι επίσημα παίκτης του Άρη. Ο 27χρονος μέσος, αφού πρώτα πέρασε από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, στην συνέχεια υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο (μονοετές με οψιόν αγοράς) και παρουσιάστηκε από τον πρόεδρο της ΠΑΕ Άρης Θανάση Αθανασιάδη, στα γραφεία του συλλόγου. Ο Αργεντίνος άσος εμφανίστηκε ιδιαίτερα χαρούμενος και μεταξύ των άλλων τόνισε: “Έμεινα έκπληκτος από την υποδοχή που είχα χθες. Θα προσπαθήσω να ανταποδώσω την αγάπη του κόσμου μέσα στο γήπεδο. Τηλεφώνησα στην γυναίκα μου και στους συγγενείς μου, που είδαν την υποδοχή μέσω βίντεο στο ίντερνετ. Μίλησα με τον Ρικέλμε που μου ευχήθηκε καλή επιτυχία. Είναι μεγάλη τιμή που θα συνεργαστώ με τον Μαζίνιο και πιστεύω ότι έχω να πάρω πολλά από αυτόν. Γνωρίζω κάποιους συμπατριώτες παίκτες της ομάδας και κάποιους άλλους ονομαστικά. Η θέση μου είναι πίσω από τον επιθετικό, ενώ είμαι καλός τεχνίτης”. Από την πλευρά της διοίκησης ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Θανάσης Αθανασιάδης δήλωσε: «Υποδεχόμαστε ένα παίκτη του διαμετρήματος του Λεάντρο Γκρασιάν και είμαστε βέβαιοι ότι έχει την δυνατότητα να ανεβάσει επίπεδο την ομάδα».

Ο Γκρασιάν στην συνέχεια βρέθηκε στο ARIS MEGASTORE όπου είχε την δυνατότητα να υπογράψει αυτόγραφα στον κόσμο του Άρη. Ήδη βέβαια οι φανέλες που έχουν τυπωθεί με το όνομα του ξεπουλάνε!
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΑΤΣΩΡΧΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: