Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Αραβίδης: "Θέλω να φτάσω ακόμη ψηλότερα"

Ο Αραβίδης ποζάρει με τη φανέλα του Αρη Ο Αρης βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στην Ιταλία και ο Μαζίνιο μαζί με τους συνεργάτες του συνεχίζουν την σκληρή δουλειά με στόχο να είναι έτοιμη η ομάδα όταν αρχίσουν οι επίσημες υποχρεώσεις.

Σήμερα ήταν η σειρά του Χρήστου Αραβίδη να μιλήσει στους εκπροσώπους του Τύπου και αρχικά αναφέρθηκε στην σκληρή δουλειά που γίνεται στις προπονήσεις :
"Αυτή την στιγμή στην Ιταλία βρισκόμαστε στο 2ο και βασικό στάδιο της προετοιμασίας, που είναι το πιο σημαντικό ενώ θα δώσουμε και μερικά πολύ δυνατά φιλικά παιχνίδια που θα βοηθήσουν την ομάδα. Δουλεύουμε πολύ καλά και σκληρά, όπως και στο Καρπενήσι αλλά έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μας"

Συνεχίζοντας ο νεαρός επιθετικός τόνισε επίσης :
"Ο προπονητής ξέρει τις ικανότητες μου και πόσο μπορώ να προσφέρω στην ομάδα, εγώ είμαι σε θέση να αγωνιστώ είτε αριστερά είτε δεξιά και θα τα δίνω όλα για να κερδίσω μια θέση στην ομάδα. Φυσικά είναι στο χέρι του προπονητή μου, πως και που θα με χρησιμοποιήσει. Είναι τιμή μου που ανταγωνίζομαι τόσο καλούς παίκτες για μια θέση στην ενδεκάδα, αυτό όμως δεν με φοβίζει καθόλου αντίθετα είμαι αποφασισμένος να δουλέψω σκληρά για να καθιερωθώ στον Αρη"

Ερωτηθείς για τις πρώτες του εντυπώσεις από την ομάδα, ο Χρήστος Αραβίδης ανέφερε :
"Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές και νοιώθω ήδη ικανοποιημένος που ήρθα στον Αρη. Έχω άριστες εντυπώσεις και από τον κόσμο και την διοίκηση αλλά και από το οικογενειακό κλίμα που βρήκα στην ομάδα και στον προπονητή. Ξέρω φυσικά ότι έχω έρθει σε μια μεγάλη ομάδα και είμαι χαρούμενος για αυτό"

Στην παρατήρηση ότι πάντοτε με αντίπαλο τον Αρη έκανε πολύ καλά παιχνίδια, ο διεθνής επιθετικός είπε :
"Απέναντι στον Αρη πάντα έκανα καλά παιχνίδια, μου αρέσει να αγωνίζομαι στα πλάγια, να βγάζω ασίστ στους συμπαίκτες μου αλλά και να σκοράρω. Τα παιχνίδια όμως αυτά είναι παρελθόν, αυτό που θέλω τώρα είναι να κάνω ακόμη περισσότερα στην συνέχεια"

Για τον κόσμο της ομάδας, ο Χρήστος Αραβίδης σχολίασε :
"Στην 1η συγκέντρωση της ομάδας δεν είχε ανακοινωθεί ακόμη η μεταγραφή μου και δεν ήμουν στον αγωνιστικό χώρο, καθόμουν στον πάγκο και ζήλεψα τους συμπαίκτες μου για αυτό που έζησαν μέσα στο γήπεδο. Περιμένω τώρα να αγωνιστώ μπροστά στον κόσμο του ’ρη σε επίσημο παιχνίδι, είμαι σίγουρος ότι το γήπεδο θα είναι γεμάτο"

Κλείνοντας ο Χρήστος Αραβίδης είπε :
"Ο Αρης είναι ένα βήμα παραπάνω για μένα, νοιώθω πως έχω ανέβει ένα σκαλοπάτι και θέλω να φτάσω ακόμη ψηλότερα με τον Αρη"

Δεν υπάρχουν σχόλια: