Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Πιλότο: "Ο Ηρακλής είναι μεγάλη ομάδα"

Ο Πιλότο στα γραφεία του Ηρακλή Μικρός υποστήριξε την Μπενφίκα και είχε πρότυπο τους Ρουί Κόστα και Ζιντάν. Πληγώθηκε από την Ελλάδα στο Euro 2004, αλλά δεν μας κρατάει κακία. Ο Νούνο Τόρες Πιλότο συνδυάζει με απίστευτη επιτυχία την ιδιότητα του ποδοσφαιριστή με αυτή του επιστήμονα (μάστερ στην βιοχημεία). Φέτος θα προσφέρει στον Ηρακλή, ελπίζοντας ότι θα καταφέρει πολλά.

- Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου;
"Εξαρτάται από αυτό που θέλει ο προπονητής μου. Πριν δυο χρόνια ως αμυντικό χαφ, ενώ τώρα είμαστε δυο αμυντικά χαφ και φαίνεται ότι ο προπονητής θέλει να με προωθεί περισσότερο ώστε να βοηθάω και επιθετικά . Ως αμυντικό χαφ πρέπει να διαβάζω το παιχνίδι και να προβλέπω την εξέλιξη του αγώνα. Να μεταφέρω την μπάλα από την μια πλευρά στην άλλη , να διατηρώ την θέση μου και να μην κάνω λάθη. Τώρα βλέπω ότι στην νέα θέση που με δοκίμασε ο προπονητής , έχω περισσότερη πεποίθηση και αισθάνομαι καλύτερα από την στιγμή που έχω την δυνατότητα να βοηθάω και επιθετικά. Το έκανα αυτό και όταν ήμουν μικρότερος και μου αρέσει".

- Φάνηκε αυτό στον αγώνα με την Λεχ Πόζναν και την ασίστ που έδωσες στον Γιάκομπ.
"Εξαρτάται από τον αγώνα και από την στιγμή που έχεις την μπάλα στην κατοχή σου. Ήταν βρίσκεσαι σε αντίπαλη περιοχή μπορείς να δημιουργείς κάποιες φάσεις και λογικό είναι να πετυχαίνω και ορισμένα γκολ".

- Πως αξιολογείς το υλικό της ομάδας;
"Είναι αρκετά καλό, όμως θα πρέπει να δούμε και πως θα τα πάμε στο πρωτάθλημα. Είναι νωρίς να βγάζουμε συμπεράσματα. Δεν μπορούμε να βάζουμε στόχους και να λέμε ότι θα πάμε για Ευρώπη αν και αυτό θέλουμε. Την χρονική στιγμή που μιλάμε βρισκόμαστε στην Αυστρία για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε την ομάδα που θέλουμε για το πρωτάθλημα. Θα πρέπει να δημιουργήσουμε τις σχέσεις μεταξύ των παικτών, αλλά και μια ισορροπία μεταξύ όλων μέσα στην ομάδα".

- Τι ρόλο παίζει η παρουσία των φιλάθλων;
"Αυτό που είδα στην πρώτη προπόνηση ήταν κάτι μοναδικό, γιατί στην Πορτογαλία ο κόσμος δεν είναι τόσο ζεστός. Δεν δείχνει αυτό το πάθος που συνάντησα στο Καυτανζόγλειο".

- Σε αγχώνει το γεγονός ότι για πρώτη φορά θα αγωνιστείς μακριά από την χωρά σου;
"Ήθελα πρώτα να ολοκληρώσω τις σπουδές μου. Είμαι πλέον σε μια καλή ηλικία για να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου".

Ήταν καλός μαθητής;
"Έχω τελειώσει τις σπουδές μου και τώρα με ενδιαφέρει να μάθω και την ελληνική γλώσσα".

- Στο ελληνικό πρωτάθλημα θα βρεις αντίπαλο σου τον Λίνο με τον όποιον ήσασταν συμπαίκτες;
"Ναι, ήμασταν μαζί στην Ακαντέμικα. Όταν παίζεις ποδόσφαιρο πάντα θέλεις να κερδίζεις. Είμαστε φίλοι αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Ακόμα και με τον αδελφό σου και τον Πατέρα σου να είναι αντίπαλος θα πρέπει να κερδίζεις. Θέλω να κερδίσω αυτό τον αγώνα αλλά και κάθε αγώνα που παίζω".

- Μίλησες με κάποιον πριν έρθεις στην Ελλάδα;
"Μίλησα με τον Φερνάντο Σάντος με τον οποίο είμαι φίλος και ήταν προπονητής μου. Με έδωσε πληροφορίες για το ελληνικό πρωτάθλημα αλλά και τον Ηρακλή".

- Στην Ακαντέμικα ακόμα κάνουν αναφορές σε εσένα;
"Κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια και τερμάτισα στην 7η θέση, που ήταν η καλύτερη στα τελευταία 20 χρόνια της ομάδας. Ο Ηρακλής είναι μια μεγάλη ομάδα και θέλουμε να φτάσουμε όσο γίνεται ψηλότερα για να πετύχουμε τους στόχους μας".

- Τι δεν είχες στην Ακαντέμικα και τι περιμένεις να βρεις στον Ηρακλή;
"Υπάρχουν καλύτερες συνθήκες προπονήσεις. Οι παίκτες έχουν ποιότητα στο παιχνίδι τους. Στην Ακαντέμικα είχε ολοκληρωθεί ο κύκλος μου και δεν μπορούσα να δώσω περισσότερα. Ο προπονητής έφυγε πήγε στην Μπράγκα, ενώ μειώθηκε και το μπάτζετ".

- Πως και ασχολήθηκες με την βιοχημεία;
"Έκανα το μάστερ μου στις επιδράσεις που έχει η ερυτροποιήνη στους αθλητές με τα ερυθρά κυττάρων θα αντιδράσουν με αυτή την ουσία και ουσιαστικά ντοπάρονται αθλητές, ποδηλάτες και πυγμάχοι. Ασχολήθηκα με την βιοχημεία, όταν ο πατέρας μου είχε κάνει μια επέμβαση στην μέση. Τότε άρχισα να μαθαίνω περισσότερα για το σώμα Μελετούσα περισσότερο και το ένα ακολούθησε το άλλο. Μόλις τέλειωσα το πανεπιστήμιο ήθελα να συνεχίσω τις σπουδές και έτσι διάλεξα τον κλάδο της βιοχημείας".

- Θα υπάρχει πίεση στην ομάδα;
"Δεν θα έλεγα ότι θα υπάρχει πίεση αλλά με την ποιότητα που έχουμε θέλουμε να την δείξουμε μέσα στο γήπεδο. Θα υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, μες την ευχή να έχουμε τον κόσμο κοντά μας. Θέλουμε να είναι στο πλευρό μας μέχρι την λήξη του πρωταθλήματος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: