Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

TENORIO ! Στοίχημα.....

Επιμέλεια-TENORIO !

Την καλησπέρα μου στη παρέα.

Στο Άαλεσουντ-Φρέντρικσταντ (1)

επιλογή μου ο Άσσος λόγω της κακής εκτός έδρας συμπεριφοράς
τών φιλοξενούμενων πριν την διακοπή βέβαια, όπου η Φρέντρικασταντ
ήταν τραγική με 6 σερι ήττες με πολύ κακό απολογισμό και κακές
εμφανίσεις, τώρα αν τα παδιά μεταμορφώθηκαν τόσο πολύ πρός το καλύτερο και και κάνουν την πρώτη τους νίκη σε βάρος μας χαλάλι τους..
Προβάδισμα στην έδρα και στον άσσο της ΑΑΛΕΣΟΥΝΤ.

Εργκρίτε-Χάμαρμπι (1)

Εδώ επιλογή μου ο άσσος της ΕΡΓΚΡΙΤΕ πού είδε την χαρά της νίκης
μετά από πολύ καιρό και αναθάρησε λιγάκι, στην προσπάθεια που κάνει
η ομάδα να σώσει την κατηγορία, και φυσικά την νίκη την έκανε μέσα
στην έδρα της της Χάμαρμπι, αφού η σημερινή συνάντηση είναι αντίστροφη της προηγούμενης.
Σε καλύτερη κατάσταση, με ψυχολογία, και πλήρη αποστολή, εναντι
της κακής αγωνιστικά Χάμαρμπι, παω με τον άσσο της ΕΡΓΡΙΤΕ.

Χάκεν-'Ερεμπρο (1)

Και εδώ η επιλογή μου θα είναι ο άσσος της ΧΑΚΕΝ.
Η γηπεδούχοι σε πολύ καλή φόρμα νίκησαν την ''Ερεμπρο
εκτός 'εδρας την προηγούμενη αγωνιστική και νομίζω είναι σε θέση να παρουν και εντός το τρίποντο σήμερα, με καλή φόρμα, ψυχολογία και
'ελειψη προβλημάτων...παω και εδώ με τόν άσσο της ΧΑΚΕΝ..


Καλές επιλογές νά΄χετε καλά να περνάτε τα σέβη μου TENORIO !

Δεν υπάρχουν σχόλια: