Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ-ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΟΣ


Ποια είναι τα συναισθήματά σου που αποχωρείς;«Πραγματικά είμαι στεναχωρημένος. Ειδικά όταν πέρασα την πόρτα της Παιανίας και ήξερα ότι θα συνεχίσω σε άλλη ομάδα, πραγματικά στενοχωρήθηκα. Έτσι είναι όμως το ποδόσφαιρο, αλλάζεις ομάδες, προορισμούς. Δεν ήθελα να φύγω τώρα, αλλά έπρεπε».Οι συμπαίκτες σου τι σου είπαν;«Μου ευχήθηκαν τα καλύτερα και είναι ευχαριστημένοι που θα πάω σε μια ομάδα όπου θα μπορώ να έχω ευκαιρίες και να αγωνίζομαι»Είσαι ευχαριστημένος που αποχωρείς από τον Παναθηναϊκό;«Όχι. Ωστόσο δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι άλλο, και για το καλό το δικό μου, αλλά και της ομάδας. Κατά κάποιο τρόπο όλοι βγήκαμε κερδισμένοι, εγώ γιατί θα μπορώ να είμαι κάπου όπου με υπολογίζουν και θα έχω ευκαιρίες».Τι πιστεύεις ότι έφταιξε και δεν κατάφερες να μείνεις στην ομάδα;«Απλά δεν μου δόθηκαν οι ευκαιρίες που ήθελα από τον προπονητή μου. Ήταν σαφέστατο το ότι δεν με υπολόγιζε στα βασικά του πλάνα, αν και ποτέ δεν μου το είχε ξεκαθαρίσει. Καθημερινά έδινα τον καλύτερό μου εαυτό και ξέρω ότι προσπάθησα πολύ και έδωσα στην ομάδα, αν και στόχος μου ήταν να δώσω πολλά περισσότερα. Όμως δεν με υπολόγιζε και φάνηκε αυτό μετά την καλοκαιρινή προετοιμασία»Υπήρχε διαφορά φιλοσοφίας ή… κάτι άλλο;«Δεν μπορώ να ξέρω, ποτέ δεν έγινε κάτι. Δεν δημιουργήθηκε ποτέ κάποιο πρόβλημα, ωστόσο ποτέ δεν μου εξήγησε και γιατί δεν αγωνιζόμουν. Προφανώς δεν άρεσε το στυλ παιχνιδιού μου. Δεν ξέρω τι να πω…»Δεν μπορούσες να συνεχίσεις την προσπάθεια;«Για έναν παίκτη που αγωνίζεται στο κέντρο είναι δύσκολο να μένει εκτός γηπέδων για καιρό, αφού χάνει τα πατήματά του, την εκρηκτικότητά του, μένει πίσω σε πολλά πράγματα. Δεν ήθελα να είμαι στον πάγκο ή στην εξέδρα. Επειδή ήξερα ότι δεν θα είχα ευκαιρίες επέλεξα να πάω δανεικός σε κάποια άλλη ομάδα. Έχω φιλοδοξίες, και η αποχή δεν θα με βοηθούσε καθόλου…»Εσύ αισθάνεσαι ήρεμος με τον εαυτό σου;«Ναι. Καθημερινά έδειχνα στην προπόνηση τι μπορούσα να κάνω και αυτό δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς. Έδινα τα πάντα, είχα διάθεση και υπομονή, ωστόσο πήγαινε άλλο. Αν ήθελα να παίζω έπρεπε να πάω σε άλλη ομάδα».Υπήρξε κάτι άλλο που σου δημιούργησε πρόβλημα;«Όχι. Οι άνθρωποι της ομάδας μου συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά και δεν έχω κανένα παράπονο. Οι σχέσεις μου με όλους ήταν πολύ καλά. Δεν δημιούργησα ποτέ κάποιο πρόβλημα, και από τον Παναθηναϊκό με βοήθησαν αρκετά».Θα επιστρέψεις στην Ελλάδα;«Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί στο μέλλον, πόσο μάλλον στο ποδόσφαιρο. Ανήκω στον Παναθηναϊκό και θα ήθελα να κάνω πράγματα που δεν κατάφερα αυτά τα δυο χρόνια στην ομάδα. Θα αγωνίζομαι δανεικός στην Κορίνθιανς και θα ήθελα να επιστρέψω, αν και οι συνθήκες το επέτρεπαν…»Τι κρατάς από τον Παναθηναϊκό;«Τα καλύτερα πάντα. Πέρασα υπέροχες στιγμές στην ομάδα, αν και θα ήθελα έναν τίτλο. Δέθηκα με την ομάδα, με τους φιλάθλους και μπορεί να ήρθαν έτσι τα πράγματα, ωστόσο δεν μπορώ να έχω κάποιο παράπονο από τον Παναθηναϊκό. Ξέρω ότι οι φίλαθλοι με είχαν στην καρδιά τους, όπως και γω, γι’ αυτό θα αγωνιώ και για τις προσπάθειες της ομάδας στην Ελλάδα».Υπήρξε στο παρελθόν κάτι από το εξωτερικό, που όμως δεν προχώρησε;«Υπήρξε ενδιαφέρον από την Αγγλία και την Πόρτσμουθ, όμως έμεινα στον Παναθηναϊκό, και ποτέ δεν μετάνιωσα για την επιλογή μου να μείνω στην ομάδα. Σου είπα, τον σέβομαι και τον αγαπώ αυτόν τον σύλλογο».Πιστεύεις ότι ο Παναθηναϊκός είναι σε θέση να κατακτήσει τον φετινό τίτλο;«Με το υλικό που διαθέτει, ναι. Η ομάδα μπορεί να φτάσει σε αυτό το στόχο, αρκεί να μείνει συγκεντρωμένη και να μην υπάρξουν οι περσινές απώλειες, ειδικά στο γήπεδό μας. Υπάρχει το υλικό και το ταλέντο στην ομάδα».Ποια είναι η γνώμη σου για την κλήρωση; Μπορεί να προχωρήσει στην επόμενη φάση;«Δεν είναι τόσο εύκολη, ωστόσο είναι ομάδες που ο Παναθηναϊκός μπορεί να τις κερδίσει. Προερχόμαστε από το Τσάμπιονς Λιγκ και είμαι σίγουρος ότι θα βρεθούμε στην επόμενη φάση. Όλα εξαρτώνται από μας».Είσαι χαρούμενος που ο επόμενος σταθμός της καριέρας σου είναι η ομάδα απ’ όπου πήρες μεταγραφή για την Ελλάδα;«Είμαι χαρούμενος που γυρίζω σε μια ομάδα όπως η Κορίνθιανς. Δεν γινόταν όμως να μείνω και στον Παναθηναϊκό. Έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω. Από τη στιγμή που για να παίξω χρειαζόταν να είμαι σε κάποια άλλη ομάδα, τότε, ναι, χαίρομαι που επιστρέφω στην Κορίνθιανς».Τι επιθυμείς τώρα που γυρνάς στη Βραζιλία;«Τι άλλο, από το να παίξω μπάλα. Είναι τέτοια η επιθυμία μου που μπορώ από την επόμενη κιόλας εβδομάδα να παίξω με την Κορίνθιανς. Ξέρω τα πάντα εκεί και ελπίζω να μπω γρήγορα στο κλίμα. Θέλω να παίξω και να κερδίσω το χαμένο διάστημα».Είσαι έτοιμος να μπεις αμέσως στα βαθιά και να αγωνιστείς;«Είμαι έτοιμος από πλευράς φυσικής κατάστασης να βοηθήσω αμέσως τη νέα μου ομάδα. Εξάλλου, το καλοκαίρι έκανα κανονικά προετοιμασία με την ομάδα και πιστεύω πως βρίσκομαι σε υψηλό επίπεδο. Μπορώ να μπω κατευθείαν στα δύσκολα».

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΑΤΣΩΡΧΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: