Νικητής της κούρσας στην Σεπάνγκ αναδείχτηκε με χαρακτηριστική άνεση ο Κέισι Στόνερ, κερδίζοντας για δεύτερη διαδοχική φορά μετά την Αυστραλία, ενώ ο Ντάνι Πεντρόσα συμπλήρωσε το βάθρο παίρνοντας την δεύτερη θέση.
Η "Gallina Vecchia" με το #46!
Πέρυσι, το λευκό μπλουζάκι που φόρεσε ο Ρόσι για να γιορτάσει την επιστροφή του στην κορυφή ύστερα από δύο χρόνια, ανέγραφε "με συγχωρείτε για την καθυστέρηση".
Τώρα στον δεύτερο σερί τίτλο του απέναντι στη νέα γενιά αναβατών, διάλεξε να στείλει ένα μύνημα του στιλ "ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς", κρατώντας στα χέρια του μια κότα και ένα αβγό με τον αριθμό 9, όσα είναι και τα παγκόσμια πρωταθλήματα που έχει πια στο ενεργητικό του.
Ετσι και οι πλέον δύσπιστοι, δεν έχουν να παρά να του βγάλουν το καπέλο, αποδεχόμενοι το παρατσούκλι που του έχουν κολλήσει αρκετοί συναθλητές του, οι οποίοι τον φωνάζουν G.O.A.T, δηλαδή Greatest Of All Time.
Η βροχή κατέστρεψε τον Λορένθο
Ο αγώνας καθυστέρησε περίπου 35 λεπτά να αρχίσει λόγω μιας ξαφνικής καταιγίδας που ξέσπασε πάνω από την πίστα της Μαλαισίας. Ηταν μια απόφαση που πάρθηκε από τους αγωνοδίκες προκειμένου οι μηχανικοί να προλάβουν να αλλάξουν ρυθμίσεις στις μοτοσικλέτες των αναβατών.
Ο μεγάλος άτυχος αυτής της διαδικασίας ήταν ο Χόρχε Λορένθο, ο οποίος είδε τον κινητήρα της κανονικής μοτοσικλέτας του να αρνείται να πάρει μπροστά και έτσι αναγκάστηκε να αλλάξει στην εφεδρική.
Ωστόσο η δεύτερη Yamaha M1 δεν ήταν ρυθμισμένη για βρεγμένο και ώσπου να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές, ο ισπανός δεν πρόλαβε να πάρει θέση στην σχάρα εκκίνησης μετά τον αναγνωριστικό γύρο. Αυτό τον καθήλωσε στην τελευταία θέση του grid αντί της δεύτερης που είχε κατακτήσει στις κατατακτήριες δοκιμές.
Πλέον όλα έβαιναν ευνοϊκά για τον Ρόσι, ο οποίος χρειαζόταν απλά μια τέταρτη θέση για να κερδίσει το πρωτάθλημα εφόσον ο Λορένθο κέρδιζε τον αγώνα. Αλλά με τον team mate του στο πίσω μέρος του grid, ο ιταλός μπορούσε να είναι σαφώς πιο άνετος.
Κακή εκτίμηση του Vale στην αρχή
Τελικά ο Ρόσι αποδείχτηκε υπερβολικά χαλαρός στην εκκίνηση, όπου στην προσπάθεια να κρατηθεί στην πρωτοπορία από την pole position, έχασε το σημείο φρεναρίσματος στην πρώτη στροφή, με αποτέλεσμα να τον "καταπιεί" το τσούρμο των αναβατών που ακολουθούσαν.
Επεσε ένατος, την ώρα που ο Λορένθο πραγματοποιούσε εξαιρετική εκκίνηση για να φτάσει δύο θέσεις πίσω του, προσπερνώντας τον πριν από την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου.
Μπροστά ο Πεντρόσα έχανε την πρώτη θέση από τον Στόνερ, ο οποίος έδειξε ευθύς εξαρχής πολύ δυνατός και αποφασισμένος να καθαρίσει από νωρίς τον αγώνα. Μέχρι τον 6ο γύρο ο αυστραλός αναβάτης της Ducati είχε χτίσει μια διαφορά 8.7" στην πρωτοπορία, την οποία άνοιγε διαρκώς στη συνέχεια.
Η σειρά των τριών πρώτων δεν άργησαν να σταθεροποιηθούν, με τον Στόνερ να οδηγεί την κούρσα μπροστά από τις δύο εργοστασιακές Honda των Πεντρόσα και Αντρέα Ντοβιτσιόζο, ενώ την ίδια στιγμή οι δύο Yamaha κέρδιζαν τις μονομαχίες με τους πιο πίσω αναβάτες την μία μετά την άλλη, κερδίζοντας συνεχώς θέσεις.
Στον 7ο γύρο ο Λορένθο κατάφερε να περάσει τέταρτος μπροστά από τον Τόνι Ελίας, μια θέση την οποία έχασε έναν γύρο μετά από τον Ρόσι.
Το πανηγύρισε στο πόντιουμ
Από εκεί και μετά ο Doctor άρχισε να απομακρύνεται από τον Λορένθο, σε μια προσπάθεια να μειώσει την αρκετά μεγάλη απόσταση που τον χώριζε από τον τρίτο Ντοβιτσιόζο. Ο Ρόσι έκανε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, με φανερή πρόθεση να φτάσει στο βάθρο ώστε να πανηγυρίσει από εκεί τον τίτλο.
Τελικά δεν χρειάστηκε να δώσε μάχη με τον συμπατριώτη του, ο οποίος μερικούς γύρους πριν από το τέλος είχε ένα γλίστρημα στο πίσω μέρος της Honda του και κατέληξε στο γρασίδι, μια εξέλιξη που ανέβασε τον Ρόσι στην τρίτη θέση.
Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το τέλος, με τον Στόνερ να πανηγυρίζει την τέταρτη φετινή νίκη του με διαφορά 14.6" (!), τον Πεντρόσα να παίρνει την δεύτερη θέση και τον Βαλεντίνο Ρόσι να στέφεται πρωταθλητής, συμπληρώνοντας το βάθρο των νικητών μπροστά από τον Λορένθο, που ήταν ο κύριος αντίπαλός του στη φετινή μάχη για τον τίτλο.
Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Νίκι Χέιντεν με την δεύτερη εργοστασιακή Ducati ύστερα απο έναν εξαιρετικό αγώνα, αφήνοντας πίσω του τον σπεσιαλίστα στο βρεγμένο, Κρις Βερμιούλεν. Ο αυστραλός της Suzuki έκλεψε την παράσταση στην προτελευταία εμφάνισή του στα MotoGP (του χρόνου θα οδηγεί στα WSBK), καθώς ξεκίνησε μόλις 14ος τον αγώνα, παρόλα αυτά κατάφερε να φτάσει μέχρι την έκτη θέση.
Εβδομος ήταν ο Τόνι Ελίας της Gresini Honda, ενώ την κορυφαία 10άδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Μάρκο Μελάντρι (Hayate Kawasaki), Λόρις Καπιρόσι (Suzuki) και Μίκα Κάλιο (Pramac Ducati).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου