Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

«Θέλω να παίζω περισσότερο»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/65a2bf4b433d26ccaf3a5de92a45f304_L.jpg?1262244740?1262244740?1262244740

Την επιθυμία του να αγωνίζεται περισσότερο εξέφρασε σε δηλώσεις του ο μέσος του ΠΑΟΚ Βασίλης Κουτσιανικούλης.

Ο νεαρός μεσοεπιθετικός βρέθηκε στην μπουτίκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, καθώς διοργανώθηκε ένα μεγάλο τουρνουά Pro evolution, στο ΧΒΟX, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φίλαθλοι του ΠΑΟΚ.
Στο περιθώριο της συγκεκριμένης εκδήλωσης ο «Κούτσι» τόνισε αρχικά ότι αισθάνεται πολύ καλά στον ΠΑΟΚ, ενώ δεν έκρυψε και την επιθυμία του για τον ...νέο χρόνο:

«Τέτοιες εκδηλώσεις, είναι πάντα πολύ όμορφες, ειδικά για τα παιδιά που είναι κοντά μας. Για μένα το πιο σημαντικό γεγονός μέσα στο 2009, ήταν η μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ και αν κρατάω κάποια στιγμή από τη χρονιά που περνάει, είναι το πρώτο μου γκολ με τη φανέλα του ΠΑΟΚ, στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό.
Στόχος είναι η πρώτη πεντάδα και τα πλέι οφ. Εγώ από την πλευρά μου θέλω χρόνο. Όχι από πλευράς παιχνιδιών, αλλά θέλω περισσότερο χρόνο για να δείξω ότι μπορώ να βοηθήσω και εγώ. Στους περισσότερους αγώνες που έχω παίξει, έχω παίξει για δεκάλεπτα και εικοσάλεπτα και αυτό δεν είναι ότι και πιο εύκολο. Ας είμαστε υγιείς και πιστεύω ότι το 2010 θα είναι μία καλή χρονιά για όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: