Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Λίνεν: "Φυσικά και έχω ευθύνη"


"Φυσικά και έχω ευθύνη για το σημερινό αποτέλεσμα. Ο προπονητής είμαι", αυτά ήταν τα λόγια του Εβαλντ Λίνεν, μετά το τέλος του εφιαλτικού αγώνα απέναντι στην Μακάμπι στο Ισραήλ. Μετά τον ντροπιαστικό αποκλεισμό από την συνέχεια του Europa League, μετράει ώρες από τον πάγκο των "ερυθρόλευκων".

"Είμαστε πολύ απογοητευμένοι που τελείωσε τόσο νωρίς η ευρωπαϊκή μας πορεία τη φετινή σεζόν. Φυσικά και έχω ευθύνη για το σημερινό αποτέλεσμα. Ο προπονητής είμαι. Επέλεξα τον Αβραάμ για τη βασική ενδεκάδα γιατί ήταν έτοιμος, σε αντίθεση με τον Τοροσίδη ο οποίος δεν μπορούσε να βγάλει το ενενηντάλεπτο. Ο Χολέμπας ήταν πολύ καλός στο πρώτο παιχνίδι, γι' αυτό έπαιξε, χωρίς πάντως να αγνοώ ότι είχε αρκετά προβλήματα σήμερα", τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Λίνεν

Δεν υπάρχουν σχόλια: