Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Ετό αυτοθαυμάζεται

Η αλήθεια είναι ότι δεν το βλέπουμε συχνά. Για την ακρίβεια πολύ σπάνια κάποιος ποδοσφαιριστής επιλέγει να πλέξει το εγκώμιό του… εαυτού του. Ο Σάμουελ Ετό δεν δίστασε να το πράξει και σίγουρα τα λόγια του έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.

Ο άσος της Ίντερ έχει κατακτήσει το τρεμπλ τόσο με την Μπαρτσελόνα όσο και με την Ίντερ αλλά δεν φαίνεται να παραμένει προσγειωμένος με τα κατορθώματά του.

«Έχω παίξει και έχω κερδίσει με σπουδαίους παίκτες όπως ο Ροναλντίνιο ο Μέσι και άλλοι σπουδαίοι παίκτες. Όταν ο Ροναλντίνιο όμως είχε έρθει στη Βαρκελώνη δεν κέρδιζαν τίποτα. Όταν πήγα και εγώ, κατακτήσαμε τα πάντα. Όταν ο Γκουαρντιόλα ήθελε να με πουλήσει, ο Μέσι προσπαθούσε να τον πείσει να πουλήσει οποιονδήποτε άλλον εκτός από μένα. Όλοι οι προπονητές μου θα πούνε για μένα πως είμαι εξαιρετικός επαγγελματίας. Είμαι πάντα πολύ πειθαρχημένος και αυστηρά επαγγελματίας» ήταν τα σχόλιο του Καμερουνέζου άσου που έδειξε πως αν ήταν προπονητής θα ήθελε τον… εαυτό του στην ομάδα του!

Δεν υπάρχουν σχόλια: